-
Data: 2011-01-27 19:34:54
Temat: Re: ladowarka akumulatora samochodowego (bezobslugowa)
Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał(a):
> Dnia 27-01-2011 o 12:35:14 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> =
>
> napisa=C5=82(a):
>
> > Hello janusz_kk1,
> >
> > Thursday, January 27, 2011, 12:08:46 PM, you wrote:
> >
> >>>> Max napi=C4=99cie =C5=82adowanego non stop aku wynosi 13.75V,
> >>> Szkoda tylko, =C5=BCe regulatory alternator=C3=B3w tego nie wiedz=C4=
> =85 i uparcie
> >>> pakuj=C4=85 14.4V... Ale one g=C5=82upie s=C4=85.
> >> Taaa szczeg=C3=B3lnie g=C5=82upie s=C4=85 firmy produkuj=C4=85ce aku
> >> kt=C3=B3re w pdf-ach zalecaj=C4=85 takie w=C5=82a=C5=9Bnie napi=C4=99=
> cie.
> >>> (tak, wiem - w nowszych samochodach jest ju=C5=BC 13.8V)
> >> Zauwa=C5=BC =C5=BCe w aukcie aku jest =C5=82adowany sporadycznie,
> >> no chyba =C5=BCe u ciebie auto jezdzi 24h-365dni.
> >
> > Ale co z tego, =C5=BCe sporadycznie - za to jakim pr=C4=85dem.
> >
> > Jak robisz miesi=C4=99cznie 3000 km ze =C5=9Bredni=C4=85 pr=C4=99dko=C5=
> =9Bci=C4=85 100 km/h (ja tak
> > mia=C5=82em jeszcze niedawno), to masz 30 godzin =C5=82adowania - ma=C5=
> =82o? A jak
> > je=C5=BAdzisz wolniej, to jeszcze gorzej, bo czas si=C4=99 wyd=C5=82u=C5=
> =BCa.
> >
> No ale to nadal nie jest to samo co w urz=C4=85dzeniach z podtrzymaniem
> gdzie taki aku jest =C5=82adowany ci=C4=85gle i dla takich warunk=C3=B3w=
> podaje si=C4=99
> b ezp max napi=C4=99cie, a co do samochod=C3=B3w to sam widzisz =C5=BCe =
> koncerny
> samochodowe dosz=C5=82y do tego =C5=BCe wi=C4=99cej si=C4=99 jezdzi jak =
> kiedy=C5=9B i nie trzeba
> tak mocno =C5=82adowa=C4=87 aku.
> A co do autora w=C4=85tku jak chce =C5=82adowa=C4=87 ci=C4=85gle aku to =
> bezpieczniej dla
> aku utrzymywa=C4=87 te 13.75 niz jak niekt=C3=B3rzy radz=C4=85 wi=C4=99c=
> ej, bo to skr=C3=B3ci
> jego =C5=BCywotno=C5=9B=C4=87.
>
Nie wiesz nie pisz tylko czytaj tych co wiedzą. Ostatnim samochodem który mial
ujemny bilans ladowania na wolnych obrotach był 126p, wersja z prądnicą. Żeby
uzupełnic ubytek wynikajacy z rozruchu teoretycznie potrzeba do minuty pracy
silnika benzynowego i trochę dłużej diesla. Ładowanie ze stacjomarnej
ladowarki i z alterntora w samochodzie nie różni się niczym. Nie ma roznych
gatunkow prądu stalego. Jak samochod jest pełnosprawny to przejechanie
codziennie kilometra sprawia ze nie ma problemów z odpaleniem. Jak są problemy
i trzeba akumulator ladować to znaczy że coś jest popsute, najczęsciej
akumulator potem rozrusznik. Kreci ale bierze za duzo prądu. Prostownik
potrzeby jest jedynie w sytuacjach kiedy samochód jest uzwany sporadycznie.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 27.01.11 20:18 Desoft
- 27.01.11 20:40 kogutek
- 27.01.11 21:10 janusz_kk1
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)