eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaladowarka akumulatora samochodowego (bezobslugowa)Re: ladowarka akumulatora samochodowego (bezobslugowa)
  • Data: 2011-01-27 19:34:54
    Temat: Re: ladowarka akumulatora samochodowego (bezobslugowa)
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał(a):

    > Dnia 27-01-2011 o 12:35:14 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> =
    >
    > napisa=C5=82(a):
    >
    > > Hello janusz_kk1,
    > >
    > > Thursday, January 27, 2011, 12:08:46 PM, you wrote:
    > >
    > >>>> Max napi=C4=99cie =C5=82adowanego non stop aku wynosi 13.75V,
    > >>> Szkoda tylko, =C5=BCe regulatory alternator=C3=B3w tego nie wiedz=C4=
    > =85 i uparcie
    > >>> pakuj=C4=85 14.4V... Ale one g=C5=82upie s=C4=85.
    > >> Taaa szczeg=C3=B3lnie g=C5=82upie s=C4=85 firmy produkuj=C4=85ce aku
    > >> kt=C3=B3re w pdf-ach zalecaj=C4=85 takie w=C5=82a=C5=9Bnie napi=C4=99=
    > cie.
    > >>> (tak, wiem - w nowszych samochodach jest ju=C5=BC 13.8V)
    > >> Zauwa=C5=BC =C5=BCe w aukcie aku jest =C5=82adowany sporadycznie,
    > >> no chyba =C5=BCe u ciebie auto jezdzi 24h-365dni.
    > >
    > > Ale co z tego, =C5=BCe sporadycznie - za to jakim pr=C4=85dem.
    > >
    > > Jak robisz miesi=C4=99cznie 3000 km ze =C5=9Bredni=C4=85 pr=C4=99dko=C5=
    > =9Bci=C4=85 100 km/h (ja tak
    > > mia=C5=82em jeszcze niedawno), to masz 30 godzin =C5=82adowania - ma=C5=
    > =82o? A jak
    > > je=C5=BAdzisz wolniej, to jeszcze gorzej, bo czas si=C4=99 wyd=C5=82u=C5=
    > =BCa.
    > >
    > No ale to nadal nie jest to samo co w urz=C4=85dzeniach z podtrzymaniem
    > gdzie taki aku jest =C5=82adowany ci=C4=85gle i dla takich warunk=C3=B3w=
    > podaje si=C4=99
    > b ezp max napi=C4=99cie, a co do samochod=C3=B3w to sam widzisz =C5=BCe =
    > koncerny
    > samochodowe dosz=C5=82y do tego =C5=BCe wi=C4=99cej si=C4=99 jezdzi jak =
    > kiedy=C5=9B i nie trzeba
    > tak mocno =C5=82adowa=C4=87 aku.
    > A co do autora w=C4=85tku jak chce =C5=82adowa=C4=87 ci=C4=85gle aku to =
    > bezpieczniej dla
    > aku utrzymywa=C4=87 te 13.75 niz jak niekt=C3=B3rzy radz=C4=85 wi=C4=99c=
    > ej, bo to skr=C3=B3ci
    > jego =C5=BCywotno=C5=9B=C4=87.
    >
    Nie wiesz nie pisz tylko czytaj tych co wiedzą. Ostatnim samochodem który mial
    ujemny bilans ladowania na wolnych obrotach był 126p, wersja z prądnicą. Żeby
    uzupełnic ubytek wynikajacy z rozruchu teoretycznie potrzeba do minuty pracy
    silnika benzynowego i trochę dłużej diesla. Ładowanie ze stacjomarnej
    ladowarki i z alterntora w samochodzie nie różni się niczym. Nie ma roznych
    gatunkow prądu stalego. Jak samochod jest pełnosprawny to przejechanie
    codziennie kilometra sprawia ze nie ma problemów z odpaleniem. Jak są problemy
    i trzeba akumulator ladować to znaczy że coś jest popsute, najczęsciej
    akumulator potem rozrusznik. Kreci ale bierze za duzo prądu. Prostownik
    potrzeby jest jedynie w sytuacjach kiedy samochód jest uzwany sporadycznie.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: