-
Data: 2011-01-27 19:34:54
Temat: Re: ladowarka akumulatora samochodowego (bezobslugowa)
Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał(a):
> Dnia 27-01-2011 o 12:35:14 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> =
>
> napisa=C5=82(a):
>
> > Hello janusz_kk1,
> >
> > Thursday, January 27, 2011, 12:08:46 PM, you wrote:
> >
> >>>> Max napi=C4=99cie =C5=82adowanego non stop aku wynosi 13.75V,
> >>> Szkoda tylko, =C5=BCe regulatory alternator=C3=B3w tego nie wiedz=C4=
> =85 i uparcie
> >>> pakuj=C4=85 14.4V... Ale one g=C5=82upie s=C4=85.
> >> Taaa szczeg=C3=B3lnie g=C5=82upie s=C4=85 firmy produkuj=C4=85ce aku
> >> kt=C3=B3re w pdf-ach zalecaj=C4=85 takie w=C5=82a=C5=9Bnie napi=C4=99=
> cie.
> >>> (tak, wiem - w nowszych samochodach jest ju=C5=BC 13.8V)
> >> Zauwa=C5=BC =C5=BCe w aukcie aku jest =C5=82adowany sporadycznie,
> >> no chyba =C5=BCe u ciebie auto jezdzi 24h-365dni.
> >
> > Ale co z tego, =C5=BCe sporadycznie - za to jakim pr=C4=85dem.
> >
> > Jak robisz miesi=C4=99cznie 3000 km ze =C5=9Bredni=C4=85 pr=C4=99dko=C5=
> =9Bci=C4=85 100 km/h (ja tak
> > mia=C5=82em jeszcze niedawno), to masz 30 godzin =C5=82adowania - ma=C5=
> =82o? A jak
> > je=C5=BAdzisz wolniej, to jeszcze gorzej, bo czas si=C4=99 wyd=C5=82u=C5=
> =BCa.
> >
> No ale to nadal nie jest to samo co w urz=C4=85dzeniach z podtrzymaniem
> gdzie taki aku jest =C5=82adowany ci=C4=85gle i dla takich warunk=C3=B3w=
> podaje si=C4=99
> b ezp max napi=C4=99cie, a co do samochod=C3=B3w to sam widzisz =C5=BCe =
> koncerny
> samochodowe dosz=C5=82y do tego =C5=BCe wi=C4=99cej si=C4=99 jezdzi jak =
> kiedy=C5=9B i nie trzeba
> tak mocno =C5=82adowa=C4=87 aku.
> A co do autora w=C4=85tku jak chce =C5=82adowa=C4=87 ci=C4=85gle aku to =
> bezpieczniej dla
> aku utrzymywa=C4=87 te 13.75 niz jak niekt=C3=B3rzy radz=C4=85 wi=C4=99c=
> ej, bo to skr=C3=B3ci
> jego =C5=BCywotno=C5=9B=C4=87.
>
Nie wiesz nie pisz tylko czytaj tych co wiedzą. Ostatnim samochodem który mial
ujemny bilans ladowania na wolnych obrotach był 126p, wersja z prądnicą. Żeby
uzupełnic ubytek wynikajacy z rozruchu teoretycznie potrzeba do minuty pracy
silnika benzynowego i trochę dłużej diesla. Ładowanie ze stacjomarnej
ladowarki i z alterntora w samochodzie nie różni się niczym. Nie ma roznych
gatunkow prądu stalego. Jak samochod jest pełnosprawny to przejechanie
codziennie kilometra sprawia ze nie ma problemów z odpaleniem. Jak są problemy
i trzeba akumulator ladować to znaczy że coś jest popsute, najczęsciej
akumulator potem rozrusznik. Kreci ale bierze za duzo prądu. Prostownik
potrzeby jest jedynie w sytuacjach kiedy samochód jest uzwany sporadycznie.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 27.01.11 20:18 Desoft
- 27.01.11 20:40 kogutek
- 27.01.11 21:10 janusz_kk1
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=