  • Data: 2016-02-26 12:11:37
    Temat: Re: łączność RS232<>GSM<>INTERNET
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Chcialoby sie .

    Jedni chcieliby, inni myślą. To się nazywa społeczny podział zadań,
    czy jakoś tak.

    > Polaczenie internetowe jest z zalozenia z klienta do serwera.

    Połączenie internetowe jest "połączeniem do internetu" -- to miałem
    na myśli.

    > A ja bym np chcial np aktualizacje firmware w urzadzeniu zrobic,
    > i nawet mam program, ktory zainstaluje nowa wersje, trzeba mu tylko
    > podlaczyc urzadzenie kabelkiem RS232 ...

    No to trzeba podłączyć urządzenie kabelkiem RS232. W czym problem?

    > Ja tez probowalem i dzialalo. Ale praktycznie nie uzywalem.

    Jak próbowałem, to też działało. A jak było potrzebne, to już nie.

    --
    Jarek