  • 1. Data: 2003-12-02 13:44:18
    Temat: łącza Chello (UPC)
    Od: " Dragonite" <d...@g...pl>

    Czy ktoś wie z jakimi ISP Chello (UPC) ma bezpośrednie punkty styku ???
    Narazie ustaliłem że ma je z WIX, GIX,SIX czy jeszcze korzystają z jakiś
    ISP ?? Uprzejmie proszę o wiadomość.

  • 2. Data: 2003-12-02 14:24:38
    Temat: Re: łącza Chello (UPC)
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Dragonite <d...@g...pl> wrote:

    > Czy ktoś wie z jakimi ISP Chello (UPC) ma bezpośrednie punkty styku ???
    > Narazie ustaliłem że ma je z WIX, GIX,SIX czy jeszcze korzystają z jakiś
    > ISP ?? Uprzejmie proszę o wiadomość.

    WIX i GIX, to powinno być to samo. A co to SIX?
    Mają na pewno styk z ICM-IXP, Atmanem i Cyfronetem. Co poza tym - nie wiem,
    bo od jakiegoś czasu nie korzystam :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-12-02 17:36:53
    Od: " Dragonite" <d...@g...pl>

  • 4. Data: 2003-12-03 23:03:52
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Tue, 2 Dec 2003 14:24:38 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > WIX i GIX, to powinno być to samo.

    Hmm.... chyba nie do końca jest to samo :/ WIX ma własną klasę adresową,
    GIX (z tego co widzę) jest na klasie PA IKP/IPartners

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 5. Data: 2003-12-04 09:19:34
    Od: Mariusz Krukowski <k...@n...spam.pl>

    Przemysław 'Repcio' Gubernat wrote:

    > Hmm.... chyba nie do końca jest to samo :/ WIX ma własną klasę adresową,
    > GIX (z tego co widzę) jest na klasie PA IKP/IPartners

    GIX i WIX to to samo. Adresy to sprawa drugorzedna - widać różne, w
    zależności od tego co kto wpisze na porcie jako adres główny. To że
    występuje pod dwoma nazwami, nie wynika z powodów technicznych.

  • 6. Data: 2003-12-04 16:33:27
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Thu, 04 Dec 2003 10:19:34 +0100, Mariusz Krukowski <k...@n...spam.pl> wrote:

    > GIX i WIX to to samo. Adresy to sprawa drugorzedna - widać różne, w
    > zależności od tego co kto wpisze na porcie jako adres główny. To że
    > występuje pod dwoma nazwami, nie wynika z powodów technicznych.

    www.gix.net.pl != www.wix.net.pl

    I ostatnie jakiekolwiek info (trochę "szerzej" opisane są z maja 2001 o
    problemie/ach (??) z niezależnością węzła.

  • 7. Data: 2003-12-05 08:56:40
    Od: Mariusz Krukowski <k...@n...spam.pl>

    Przemysław 'Repcio' Gubernat wrote:

    > www.gix.net.pl != www.wix.net.pl
    >
    > I ostatnie jakiekolwiek info (trochę "szerzej" opisane są z maja 2001 o
    > problemie/ach (??) z niezależnością węzła.

    Nie muszę szukać informacji o GIXie w źródłach niezależnych. Osobiście
    zamawiałem każdy element, z którego się składa. Część sam
    konfigurowałem. :-)

  • 8. Data: 2003-12-05 14:07:52
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Fri, 05 Dec 2003 09:56:40 +0100, Mariusz Krukowski <k...@n...spam.pl> wrote:

    > Nie muszę szukać informacji o GIXie w źródłach niezależnych. Osobiście
    > zamawiałem każdy element, z którego się składa. Część sam
    > konfigurowałem. :-)

    To ja wiem... ale ciężko z odległości ok 350 km ocenić jaki jest stan
    faktyczny (oprócz ew. popatrzenia w BGP/traceroute)

  • 9. Data: 2003-12-20 00:19:38
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

    > WIX i GIX, to powinno być to samo. A co to SIX?
    > Mają na pewno styk z ICM-IXP, Atmanem i Cyfronetem. Co poza tym - nie wiem,
    > bo od jakiegoś czasu nie korzystam :)

    W Wawie jeszcze asterix. Do tpnetu przez atmana.

    A poza tym są w kilku dużych gixach w Europie i maja peeringi z dużymi
    operatorami, typu telia, sprint, uunet.

    Jacek