  • Data: 2009-04-20 18:37:33
    Temat: Re: kurwa ja pierdole czemu nie myślicie
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-04-20 15:22:58 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> said:

    > Miales 8 lat jak zaczales pracowac???? To nielegalne!

    Jak to w agencji...

    > A to przepraszam, nic o tym nie bylo na preclach.

    Wszystko już było, poszukaj w góglu.

    > Cześ, a ja Amil, milo mi.

    A ja jeszcze nie wiem.

    > zaden ikarus tak daleko nie jezdzi

    Łamiesz mi serce.

    > a to przepraszam znowu

    Niezamaco. A jak tam Sósuki, co to go nie ogarniasz? Jeszcze nie
    sprzedałeś padliny, bo widzę że się pęta po sigu? Tysz z
    niecierpliwości zagryzam paznokcie czekając na relacje z objeżdżania
    gieesapińcet.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco