  • 11. Data: 2009-04-19 18:34:04
    Temat: Re: kurwa ja pierdole... [OT]
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Uzytkownik <t...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:05341f86-3af5-49e4-af1a-23e1a7848b71@k41g2000yq
    h.googlegroups.com...
    > to poki groszek jeszcze wolny jest to ja bym niesmialo chcial
    > zarezerwowac dla siebie

    Samemu nie dasz rady, musisz miec grupe, przeciez jak groszek to tylko w
    kupie.
    Tak samo jak kukurydza.

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 12. Data: 2009-04-19 18:55:02
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote

    > Tak samo jak kukurydza.

    Widziales kiedys kolbe?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 13. Data: 2009-04-19 19:15:49
    Temat: Re: kurwa ja pierdole... [zupelny OT]
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości

    > "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote

    > Widziales kiedys kolbe?
    Pewnie, tylko jak ktos chce byc kukurydza to sie musi okreslic nie?
    Czy jeden kukurydz czy cala kolba.
    tylko tak glupio mowic o sobie kolba... to juz lepiej klamka albo gnat.
    Tylko wtedy to juz nie warzywa :(

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 14. Data: 2009-04-19 19:26:40
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    BartekGSXF wrote:
    > Uzytkownik <t...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...

    > Samemu nie dasz rady, musisz miec grupe, przeciez jak groszek to tylko w
    > kupie.

    Eee, w sensie ze nie strawiony? Pytamboniewiem ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef vel czosnek & dwie skrzynki na plody rolne
    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2009-04-19 19:37:52
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > a Ty bierzesz do buzi ?

    i do tego pedau

    > gdzietam, na preclu czytalem.

    ...i łyka wszystko co mu się poooowieee...

    --
    - gildor
    9'99

  • 16. Data: 2009-04-19 19:44:00
    Od: t...@g...com

    On 19 Kwi, 20:34, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    > Samemu nie dasz rady, musisz miec grupe, przeciez jak groszek to tylko w
    > kupie.

    jak na razie jestem sam - wolny strzelec Tommy
    a dokladniej to za googlem:
    Groszek pachnący "Tommy"
    - odmiana o kwiatach niebieskich, wyrastająca do ponad 1m wysokości
    ..a nie tam jakies "WARZYWO"
    pozdro

  • 17. Data: 2009-04-19 20:18:27
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

> [...]
    >a dokladniej to za googlem:
    >Groszek pachnący "Tommy"
    >- odmiana o kwiatach niebieskich, wyrastająca do ponad 1m wysokości
    No to zes teraz pojechal, _warzywa_ mialy byc, a teraz to juz se kazdy moze
    byc czym chce i cala kampania poszla sie ...

    ;P

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 18. Data: 2009-04-19 20:20:32
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kefir" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Eee, w sensie ze nie strawiony? Pytamboniewiem ;)
    No ja tysz nie, moze niech sie grupa wypowie, przeciez to krynica i
    wogole...

    "Czy my tu w kupie czy osobno??"

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 19. Data: 2009-04-20 06:47:03
    Od: n...@s...com

    On Sun, 19 Apr 2009 21:37:52 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >i do tego pedau

    marchewke zboczencu!

    >...i łyka wszystko co mu się poooowieee...

    wierze w ałto ry te ty.

    pozdr
    newrom
    --