  • 1. Data: 2009-04-17 11:39:37
    Temat: Re: kurwa ja pierdole...
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Czesc

    Uzytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:751b5308-f0a3-4c8e-b1b6-7869fe76fed2@l16g2000vb
    a.googlegroups.com...
    Najlepsze jest stwierdzenie, ze od poczatku roku zginelo juz na bardzo
    szybkich motocyklach 25 motocyklistów.
    Szkoda, ze zapomnieli o ostatnim weekendzie swiatecznym - 56 ofiar :/.

    Znowu "gwiazda" poznanskiej drogówki bedzie miala uzywanie. A w sobote
    otwarcie sezonu :(.

    pozdr.
    Mystik

  • 2. Data: 2009-04-17 11:41:32
    Od: n...@s...com

    On Fri, 17 Apr 2009 13:39:37 +0200, "Mystik" <m...@p...pl>
    wrote:

    >szybkich motocyklach 25 motocyklistów.

    na ile motocykli jezdzacych w tym czasie?

    >Szkoda, ze zapomnieli o ostatnim weekendzie swiatecznym - 56 ofiar :/.

    j/w

    > A w sobote otwarcie sezonu :(.

    A to te wypadki pewnie byly spowodowane tym ze nieodpowiedzialnie
    jezdzili przed sezonem.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2009-04-17 11:58:02
    Temat: Re: kurwa ja pierdole... [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <n...@s...com> wrote in message
    > On Fri, 17 Apr 2009 13:39:37 +0200, "Mystik" <m...@p...pl>

    > A to te wypadki pewnie byly spowodowane tym ze nieodpowiedzialnie
    > jezdzili przed sezonem.

    Pientnowac, pientnowac ;) Jak tam, Romek, co sobie wybrales? Ja moge byc
    czosnek. Z marchefkom uwazaj bo Mumia gada ze to owoc.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2009-04-17 12:13:12
    Od: n...@s...com

    On Fri, 17 Apr 2009 13:58:02 +0200, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >Elou!

    Helku!

    >Pientnowac, pientnowac ;)

    Nikt nie lubi klusownikow.

    > Jak tam, Romek, co sobie wybrales?

    nic, myslalem ze to przydzielaja z rozdzielnika. Ale moge byc cebula.

    > Ja moge byc czosnek.

    Niewielu Cie lubi!

    > Z marchefkom uwazaj bo Mumia gada ze to owoc.

    A szkoda, bo podobno swietnie robi na potencje.

    pozdr
    newrom

  • 5. Data: 2009-04-17 13:15:35
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > na ile motocykli jezdzacych w tym czasie?

    Newrom. Skoro tych motocyklistów jest tak mało i ofiar też raczej nie za
    dużo, to po cholerę szukać jakiś tematów zastepczych na wiosnę, co?
    Może by się czymś pożytecznym zajęli?
    Jak postawią Tobie co 100m fotoradar, to też będziesz taki zadowolony?
    Dzisiaj usłyszałem o pomyśle podwyższenia ubezpieczenia i to nie tylko jak
    masz motocykl, ale wystarczy, że masz prawo jazdy kategorii A. Oni się
    treraz będą prześcigać jacy to święci są. Może od razu w ogóle postawić
    zakaz na wjeżdzie do Polski zakaz ruchu motocykli i problem się rozwiąże.
    Bez zbędnych kosztów. No normalnie uniosłem sie trochę :).

    Nie wiem jak Ty, ale ja to widzę jako jedną wielką paranoję, a najgorsze
    jest to, że kurde, to nie sen.

    > A to te wypadki pewnie byly spowodowane tym ze nieodpowiedzialnie
    > jezdzili przed sezonem.

    Nie masz pana K., to jest Ci dobrze na świecie. Gościowi jak coś się urodzi
    w głowie, to żaden motocyklista nie wyjedzie poza bramę garażu, a juz będzie
    miał 5 kontroli tego samego.

    pozdr.
    Mystik

  • 6. Data: 2009-04-17 15:11:06
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    n...@s...com pisze:

    > A szkoda, bo podobno swietnie robi na potencje.

    tylko cięzko ja zamocowac

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2009-04-17 15:13:41
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > A szkoda, bo podobno swietnie robi na potencje.

    zanotować: roman nie spożywa owooooców i ma problem z poteeencją.

    --
    gildor
    9'99

  • 8. Data: 2009-04-17 18:24:13
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Arni" <a...@N...SPAM> napisał w wiadomości
    > n...@s...com pisze:
    >
    > tylko cięzko ja zamocowac

    To się nie mocuje tylko wciska :).

    pozdr.
    Mystik

  • 9. Data: 2009-04-19 11:43:34
    Od: n...@s...com

    On Fri, 17 Apr 2009 17:13:41 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >zanotować: roman nie spożywa owooooców i

    a Ty bierzesz do buzi ?

    >ma problem z poteeencją.

    gdzietam, na preclu czytalem.

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2009-04-19 17:10:30
    Od: t...@g...com

    On 17 Kwi, 14:13, n...@s...com wrote:

    > nic, myslalem ze to przydzielaja z rozdzielnika. Ale moge byc cebula.

    > Niewielu Cie lubi!

    > A szkoda, bo podobno swietnie robi na potencje.

    to poki groszek jeszcze wolny jest to ja bym niesmialo chcial
    zarezerwowac dla siebie