  • 1. Data: 2009-04-17 12:46:02
    Temat: Re: kurwa ja pierdole...
    Od: Lama <l...@l...cc>

    WIADRO pisze:
    > <http://www.tvn24.pl/-1,1595998,0,1,idzie-wiosna-bed
    a-warzywapolicyjna-
    > kampania-szokuje,wiadomosc.html>
    >
    > skurwiele..

    No nie wiem co tu pierdolić. Robi się drastyczne kampanie z samochodami
    w roli głównej, to dlaczego nie można z motocyklami ? Świętość jakaś ?
    Broń Boże żeby nie sprofanować tego mistycznego doznania jazdy na 2oo ?
    Jeszcze są tacy co to uważają, że gówniarze w adidasach ujeżdżający
    swoje Ninje to nie motocykliści, bo prawdziwi motocykliści to są
    odpowiedzialni. Bo w puszkach to same chuje jeżdżą (no, z wyjątkiem
    pizd), a na motocyklach to sami święci przecież, niewinni i uciśnieni,
    na których czyhają tylko źli policjanci (też chuje) i nieodpowiedzialni
    drogowcy (jeszcze więcej chujów). Motocyklistę to można poznać głównie
    po aureoli i skrzydłach anielskich.

    Bo mi to sie tak wydaje, że nie ma żadnej różnicy czym kto jeździ, ale
    co ma w głowie. Ale pewnie się mylę. I na pewno nie jestem prawdziwym
    motocyklistą :( .

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !