  • 1. Data: 2009-04-17 12:21:12
    Temat: Re: kurwa ja pierdole...
    Od: "Marcin Gardela" <d...@g...pl>

    WIADRO wrote:
    > <http://www.tvn24.pl/-1,1595998,0,1,idzie-wiosna-bed
    a-warzywapolicyjna-
    > kampania-szokuje,wiadomosc.html>
    > skurwiele..

    Ale skurwiele ze co? I kto jest tym skurwielem? Autor tej strony,
    policja, ten siwy pan w czapce, grafik tworzacy te banery?

    Czy nie jest prawda ze czesc jezdzi na motorach bez OC, bez prawka czy
    po pijaku - ze zacytuje tego siwego pana w czapce?
    A niech sobie kontroluja, niech sobie wideorejestruja, rany boskie, co
    za problem? Oczywiste jest, ze artykul... jest napisany tak jak jest
    napisany, czytasz strone TVN24 to czego sie spodziewasz? Podoba mi sie
    to o tym, ze zginelo 25 osób, i ze rosnie liczba motocykli - w dwa
    lata wzrosla z753 do, ojapierdole, 825 tys, toz to o 72 tys.
    wiecej!!! :) Ciekawe ile wzrosla liczba zarejestrowanych strupów typu
    Opel Kadett czy Golf II, Astra w tym okresie.

    Mnie sie te banery podobaja i doskonale rozumiem ich przeslanie.
    Odnosze wrazenie, ze zapultales sie jakby ci conajmniej odcieli prad,
    gaz i wode.
    A ze polska policja nie umie nic zrobic bez akcji to sobie wymyslili
    akcje na motocyklistów, o rany, do 1 listopada im przejdzie, wezma sie
    za znicze, albo za pielgrzymki :)
    Ja sie tam ciesze ze choc paru pojebów bez prawka, z malutkim
    promilkiem czy bezmyslnych zapierdalaczy zniknie z drogi po takiej
    akcji.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 2. Data: 2009-04-17 12:33:07
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Uzytkownik "Marcin Gardela" <d...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > promilkiem czy bezmyslnych zapierdalaczy zniknie z drogi po takiej akcji.
    Chyba tu sie mylisz, bo ci co maja promilki/brakPJ/brakOC i tak ma ta akcje
    w dupie. Oni i tak sa niezniszczalni do czasu.
    IMO to sie do tego zabieramy od dupy strony i z wyraznym sygnalem, ze to
    motocyklisci sa zagrozeniem na drodze. A co z tym i w golfach i beemkach
    zapieprzajacych w nocy z dyskoteki? Gdyby policja miala na celu poprawe
    bezpieczenstwa to powinna sie do tego inaczej zabrac a nie robiac szopke
    medialna w stylu warzyw.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 3. Data: 2009-04-17 12:47:33
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin Gardela pisze:
> [...]
    > za problem? Oczywiste jest, ze artykul... jest napisany tak jak jest
    > napisany, czytasz strone TVN24 to czego sie spodziewasz?

    a przestań, dziś w TVN porannym (pytanie na śniadanie czy inna kawa czy
    cherbata), był fajoski filmik o motocyklistach. bardzo pozytywny. bardzo.

    --
    gildor
    9'99

  • 4. Data: 2009-04-17 12:53:28
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    BartekGSXF wrote:
    > Chyba tu sie mylisz, bo ci co maja promilki/brakPJ/brakOC i tak ma
    > ta akcje w dupie. Oni i tak sa niezniszczalni do czasu.

    Chodziło mi o ten tekst, że wzmożą (?) kontrole motocykli (ten siwy
    pan tak mówił).

    > A co z tym i w golfach
    > i beemkach zapieprzajacych w nocy z dyskoteki?

    Wyłapać, pozabierać prawka, zarekwirować auta, skazać na prace
    społeczne, np. sprzątanie rzygów spod dyskoteki.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 5. Data: 2009-04-17 12:55:46
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marcin Gardeła"
    >Wyłapać, pozabierać prawka, zarekwirować auta, skazać na prace
    >społeczne, np. sprzątanie rzygów spod dyskoteki.

    Niestety, problem polega na ogólnym społecznym przyzwoleniu na łamanie
    prawa (i na tworzenie durnych praw, które wszyscy wiedzą, że wszyscy
    będą łamać też). Nie da się, po prostu nie da się połowy społeczeństwa
    po prostu wsadzić do pierdla.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Signature error. Core dumped.
    \ K...@e...eu.org /

  • 6. Data: 2009-04-17 12:58:05
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    gildor wrote:
    > a przestań, dziś w TVN porannym (pytanie na śniadanie czy inna kawa
    > czy cherbata), był fajoski filmik o motocyklistach. bardzo
    > pozytywny. bardzo.

    Oglądasz tvn poranny? Czym to potem leczysz? Jak raz trafiłem na
    program prowadzony przez tego z zębami, co prowadził bigbrothera,
    Andrzej cośtam, i tą dziewuszkę co stała u Paskala za kamerą i
    zadawała głupie pytania, typu "Czy ta śmietana musi być słodka", Magda
    cośtam, to nazajutrz musiałem wziąć urlop na żądanie bo dochodziłem do
    siebie.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 7. Data: 2009-04-17 13:08:41
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Oglądasz tvn poranny?

    żona ogląda. ja pije kawe, jem śniadanie i lece do roboty.

    > Czym to potem leczysz?

    ja wtedy to jeszcze śpie. więc nie mam co leczyć. kawę dopijałem, to sie
    rozjaśniło.

    kurewa, o czym Ty do mnie rozmawiasz?

    --
    gildor
    9'99

  • 8. Data: 2009-04-17 13:09:54
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chodziło mi o ten tekst, że wzmożą (?) kontrole motocykli (ten siwy pan
    > tak mówił).
    Gowno zrobia, skonczy sie jak zwykle na plakatach i gadaniu. Jezdze poki co
    tylko po miescie i jedyne co, to widze jak drogowka zjezdza do bazy jak
    koncza dyzury. Jeszcze nie widzialem radiowozu jadecego po miescie, a zeby
    jeszcze kogos zatrzymali do kontroli?

    > Wyłapać, pozabierać prawka, zarekwirować auta, skazać na prace społeczne,
    > np. sprzątanie rzygów spod dyskoteki.
    No tez bym tak chcial, ale chyba tego nie doczekam.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 9. Data: 2009-04-17 13:14:35
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Gowno zrobia, skonczy sie jak zwykle na plakatach i gadaniu.

    atam. pare dni temu zatrzymało mnie dwóch policmajstrów na hulajnogach.
    się zapytowywyje, za co mnie ten zaszczyt skopał? a pan przestudiował mi
    papierki i wyraził temi słowy:
    "a bo wam ci gówniarze opinie szargają"
    zatkało mnie. wydusiłem jedynie (spojrzawszy na panów) beztroskie "chyba
    nam".
    i se pojechali. ot taka tam zwykła kontrolka. widać wiek mój bardziej
    mnie zbliża do stetryczałego motocyklisty, niż moja "dziewiątka".

> [...]
    > koncza dyzury. Jeszcze nie widzialem radiowozu jadecego po miescie, a zeby

    atam. pracuje se na kasprzaka i co chwila zatrzymują na bombach.

    > No tez bym tak chcial, ale chyba tego nie doczekam.

    spoko. wpadnij do naszej dyskoteki, to pozwole Ci posprzątać.

    --
    gildor
    9'99

  • 10. Data: 2009-04-17 13:43:00
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > atam. pracuje se na kasprzaka i co chwila zatrzymują na bombach.
    Ale chyba nie na tej samej kasprzaka?
    Mowimy o EL czy DC?

    > spoko. wpadnij do naszej dyskoteki, to pozwole Ci posprzątać.
    Jesli mowisz o 2oo to juz sie pare razy wybieralem ale zawsze cos wypada :(

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8