  • 1. Data: 2009-04-17 11:37:14
    Temat: Re: kurwa ja pierdole...
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "WIADRO" <w...@g...com> wrote in message
    news:751b5308-f0a3-4c8e-b1b6-7869fe76fed2@l16g2000vb
    a.googlegroups.com...
    > <http://www.tvn24.pl/-1,1595998,0,1,idzie-wiosna-bed
    a-warzywapolicyjna-kampania-szokuje,wiadomosc.html>

    > skurwiele..

    Dlaczego? Nie patrz na to przez pryzmat (sorry Jacek ;) ) niebieskich
    palantow z Plocka z ktorymi masz na pienku. Zgadzam sie z akcja, rozumiem
    jej cel jako dobry i nie zachecajacy, bron Boziu, ludozerki pieszej lub
    poruszajacej sie innymi pojazdami do polowan na motocyklistow.
    Podpisuje pod pomyslem obiema.... lodygami (sorry Marku o ile jeszcze
    czytujesz).

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 2. Data: 2009-04-17 11:55:39
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > Dlaczego? Nie patrz na to przez pryzmat (sorry Jacek ;) ) niebieskich
    > palantow z Plocka z ktorymi masz na pienku.

    nie mam z nikim na pieńku, obserwuje poprostu,
    to że w urodził się jeden z drugim to nie znaczy że uważam resztę za
    debili, nie. jest wielu w porządku kolesi.

    tu chodzi o podejscie,

    co im da taki plakat prócz piardnięcia mediów, satysfakcji jednego
    gremlina oraz ogólnego fetoru i przestawienia myślenia na 'kontra'
    moto?

    --
    w. jak warzywo

  • 3. Data: 2009-04-17 12:03:14
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "WIADRO" <w...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    > tu chodzi o podejscie,

    > co im da taki plakat prócz piardnięcia mediów, satysfakcji jednego
    > gremlina oraz ogólnego fetoru i przestawienia myślenia na 'kontra'
    > moto?

    Wlasnie o tej obawie wspomnialem wczesniej (moze zbyt subtelnie): akcja nie
    moze legitymowac szykanowania jednosladow a niejeden burak dokladnie tak to
    zrozumie. Nadal twierdze ze pomysl dobry. Zobaczymy jak z realizacja.

    > --
    > w. jak warzywo

    No widzisz - mozna sie przyzwyczaic.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef vel czosnek & dwie skrzynki do przewozu warzyw
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2009-04-17 12:05:25
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kefir pisze:

    a-warzywapolicyjna-kampania-szokuje,wiadomosc.html>

    E, moj gwozdzik (ten z "Nail the hard story" ) sie znalazl !
    :-)

    W sumie malo wazne w jaki sposob naklonic swierzynki zeby ujely nieco
    gazu na poczatku kariery. Straszenie nie jest wychowawcze, ale skoro nie
    ma jak edukowac wszystkich to pieprzyc metody, byle bylo mniej trupow.

    Mozna im oczywiscie wszystkim robic laske za spokojna jazde, ale Amil
    chyba nie ma az tyle wolnego czasu.

    KJ

  • 5. Data: 2009-04-17 12:25:28
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    WIADRO wrote:
    > co im da taki plakat prócz piardnięcia mediów, satysfakcji jednego
    > gremlina oraz ogólnego fetoru i przestawienia myślenia na 'kontra'
    > moto?

    Mnie na przykład plakat o gwoździu dał do myślenia, będę jeździł
    jeszcze wolniej, a raczej ostrożniej, ale ja mam do tego motocykl,
    może się tak wkurwiasz bo musisz jeździć szybko na swoim?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 6. Data: 2009-04-17 12:31:17
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 17 Kwi, 14:05, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > W sumie malo wazne w jaki sposob naklonic swierzynki zeby ujely nieco
    > gazu na poczatku kariery.

    "Do czerwca leszcze się wykruszą" skwitował tu ktoś kiedyś kolejnego
    kwietniowego trupa. Na mnie podziałało. Piąty rok jeżdżę bez unfalli,
    żeby tylko o mnie "leszcz" nie mówili :)

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 7. Data: 2009-04-17 12:31:44
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mnie na przykład plakat o gwoździu dał do myślenia, będę jeździł jeszcze
    > wolniej, a raczej ostrożniej, ale ja mam do tego motocykl, może się tak
    > wkurwiasz bo musisz jeździć szybko na swoim?

    Nie pierdolcie Panie Marcinie:-) To z jaką prędkością jeździsz tak wogóle?
    50km/h? Pieprzenie w banie, że ktokolwiek zmieni swój styl jazdy po
    obejrzeniu jakiegoś plakatu czy filmu. W chwili oglądania, przez kilka
    sekund może i tak. Ale za chwilę ogień i jazda taka jak zawsze. Ciekawe, czy
    ktokolwiek z Was zaczął wolniej jeździć po otrzymaniu mandatu? Reakcja
    zawsze jest taka sama. Widzisz wypadek, rozjebany moto, trup, zwalniasz, na
    chwilę czasem do końca dnia. Ale tylko tyle, dalej zycie idzie swoim rytmem.
    Dzień jak codzień. Zapierdalacze-idioci, prędzej czy później pójdą na
    cmentarz. Ich nie przekona żaden plakat. Ale nie piszcie tu wszyscy jak to
    każdy z Was jeździ powolutku, zgodnie z przepisami, a jak na plakacie
    zobaczy gwoździa, to wogóle schodzi z maszyny i dalej ją pcha. Śmiać mi się
    chce. To się nazywa HIPOKRYZJA...

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2009-04-17 12:31:46
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Marcin Gardeła
    Mnie na przykład plakat o gwoździu dał do myślenia, będę jeździł jeszcze
    wolniej, a raczej ostrożniej, ale ja mam do tego motocykl, może się tak
    wkurwiasz bo musisz jeździć szybko na swoim?

    Znaczy co bedziesz jezdzil wolniej, ostrozniej i zbieral te gwozdzie czy
    jak???

    T.

  • 9. Data: 2009-04-17 12:32:05
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Mnie na przykład plakat o gwoździu dał do myślenia, będę jeździł jeszcze
    > wolniej, a raczej ostrożniej, ale ja mam do tego motocykl, może się tak
    > wkurwiasz bo musisz jeździć szybko na swoim?

    Ty nie możesz jechać jeszcze wolniej, bo będziesz stał

    --
    gildor
    9'99

  • 10. Data: 2009-04-17 12:39:49
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sekund może i tak. Ale za chwilę ogień i jazda taka jak zawsze. Ciekawe,
    > czy ktokolwiek z Was zaczął wolniej jeździć po otrzymaniu mandatu?

    wolnej nie. ale jak młody dostał wczoraj mandat za niemanie pasow, to
    dzisiaj cały dzien zapinam

    a wolneij zaczełam jezdzic po wypadku. przynajmniej słuzbowymi autami.