  • Data: 2009-04-17 13:14:35
    Temat: Re: kurwa ja pierdole...
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Gowno zrobia, skonczy sie jak zwykle na plakatach i gadaniu.

    atam. pare dni temu zatrzymało mnie dwóch policmajstrów na hulajnogach.
    się zapytowywyje, za co mnie ten zaszczyt skopał? a pan przestudiował mi
    papierki i wyraził temi słowy:
    "a bo wam ci gówniarze opinie szargają"
    zatkało mnie. wydusiłem jedynie (spojrzawszy na panów) beztroskie "chyba
    nam".
    i se pojechali. ot taka tam zwykła kontrolka. widać wiek mój bardziej
    mnie zbliża do stetryczałego motocyklisty, niż moja "dziewiątka".

    > Jezdze poki co
    > tylko po miescie i jedyne co, to widze jak drogowka zjezdza do bazy jak
    > koncza dyzury. Jeszcze nie widzialem radiowozu jadecego po miescie, a zeby
    > jeszcze kogos zatrzymali do kontroli?

    atam. pracuje se na kasprzaka i co chwila zatrzymują na bombach.

    > No tez bym tak chcial, ale chyba tego nie doczekam.

    spoko. wpadnij do naszej dyskoteki, to pozwole Ci posprzątać.

    --
    gildor
    9'99