  • Data: 2009-04-17 12:40:38
    Temat: Re: kurwa ja pierdole...
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Dupa nie dotarl,

    kampanie reklamowe polegają na tym, że ma się o tym mówić. mówisz Ty,
    mówie ja, społeczeństwo mówi. znaczy działa. dotrze dzie trzeba.

    > Tylko dlaczego policja nie zrobi akcji takiej jak ta "moto sa wszedzie",
    > zeby puszki uczulic na patrzene w lusterka?

    taaa, policja lubi akcje. ja wole, żeby oni nie robili akcji, tylko
    zajęli się robotą, do jakiej zostali powołani. mają POMAGAĆ i stać na
    straży bezpieczeństwa mojego. a nie robić akcje. nie mają stać z
    radarkie, tylko patrolowac i wyłapywać tych, co mi zagrażają, bez
    względu na to czym i jak się poruszam.

    > Myslisz, ze do mlodych-wscieklych to dotrze? IMO nie, bo chyba z "mlodoscia"
    > takze motocyklowa rozsadek nie idzie w parze.

    dlatego nie mają robić akcji, tylko jeździć i patrzeć. a kampanią to
    niech się zajmą samorządy.

    > A takie cos jak te warzywa, spowoduja, ze czesc tych czworolapych burakow
    > bedzie miala potwierdzenie, ze to _my_wszyscy_ stwarzamy zagrozenie.

    bo stwarzamy. Ci młodzi, to też my.

    > Sprawdz sobie watek na pl.misc.samoch o wypadku gdzies pod Slupskiem. Tam
    > moto trafilo w bok skrecajaca vectre, wiekszosc juz potwierdzila wine
    > motocyklisty.

    no i? mam się przejąć?

    --
    gildor