  • 11. Data: 2016-11-06 19:35:59
    Temat: Re: kupie samochody
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Roznimy sie tym ze Tobie sie wydaje ze wiesz wszystko. A ja wiem jak malo wiem. Stad
    moja ciekawosc. Dziwna sytuacja z tego wynika. Ja facet w okolicach szescdziesiatki
    jestem bardziej ciekawy swiata niz ktos zapewne sporo mlodszy.

  • 12. Data: 2016-11-06 20:35:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Nov 2016 18:45:18 +0100, Shrek napisał(a):

    > No to wtedy to nie było za bardzo o czym gadać;)

    Jak to nie bylo?
    Zawsze mozna bylo ponarzekac, ze ich nie ma :-)

    Poza tym ci, co nie widzieli, mogli spytac tych co widzieli i uzywali
    na codzien :-)

    Optymalna predkosc jazdy po A4 - o, tez temat na dyskusje :-)

    J.

  • 13. Data: 2016-11-06 20:38:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Nov 2016 10:35:59 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    > Roznimy sie tym ze Tobie sie wydaje ze wiesz wszystko. A ja wiem jak
    > malo wiem. Stad moja ciekawosc.

    Tobie sie wydaje, ze mnie sie wydaje.
    Ty sie spytaj co bardzej doswiadczonych kolegow, kto na tej grupie
    najwiecej postow napisal :-)

    J.

  • 14. Data: 2016-11-06 20:40:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Nov 2016 18:33:36 +0100, Cavallino napisał(a):

    > No nie wiem, ja 19 lat temu pisałem o Alfie Romeo... ;-)

    A ja zlosliwie docinalem :-P

    J.

  • 15. Data: 2016-11-06 20:58:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 6 Nov 2016 17:59:36 +0100, J.F. napisał(a):

    > No jak to o czym ?
    > O samochodach i polonezach. O podwyzkach OC. O przepisach.
    > O autostradach. O LPG. O radarach, mandatach i lapowkach.
    > O polityce. O wszystkim :-)
    >

    > Ale ... http://www.usenet.pl/opisy/pl.misc.samochody
    > jesli dobrze czytam, to utworzona 7 lipca 1997 ...
    > A wydaje mi sie, ze jeszcze wczesniej ...

    Nie było wcześniej jakiegoś alt.* ?

  • 16. Data: 2016-11-07 08:23:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Jak bym potrafil to bym dokopal sie do pierwszych pieciu tematow.
    > Tak z ciekawosci o czym dwadziescia lat temu ludzie na grupie
    > pisali.

    na google nie ma?

    http://piterpro.private.pl/usenet/pl.misc.samochody.
    png