    From: Jarek <j...@f...address.from.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [kupie] SN74AHCU04PWR
    Date: Thu, 05 May 2011 21:16:12 +0200

    W dniu 2011-05-05 20:24, Waldemar Krzok pisze:

    > Wiadomo, ale byłeś konsekwentny.

    > To zrozumiałem, innych nie używam. Mam je w sklepie za rogiem.

    U mnie niestety nie ma żadnego sklepu elektronicznego, najbliższe są w
    sąsiednim mieście oddalonym jakieś 33km, dzwoniłem do tych sklepów ale w
    obudowie tssop nie mają.

    > Mogło ją przebić.

    Jak by ją przebiło to omomierz powinien wskazywać coś około zera Ohm-ów
    a tymczasem mam 75 Ohm - czyli dokładnie tyle co równolegle z nią
    połączony rezystor, a jak by ją przepaliło to coax powinien i tak
    działać.

    Tutaj schemat serwisowy do amplitunera
    http://elektrotanya.com/pioneer_vsx-519v-k_sm.pdf/do
    wnload.html na
    64stronie jest wejście COAX.

    > Do płytki bez rozbierania się nie dobierzesz?

    Te płytki wyglądają ja karty PCI włożone do slotów w płycie głównej -
    palca pomiędzy nie nie wetkniesz, a żeby wyciągnąć akurat tę ze złączem
    coax/spdif to należy wpierw całą tylnią blachę odkręcić bo blokuje się
    na wystającym wyjściu coax w tej tylniej blasze.

    Rozkręcić będę musiał tak czy siak by zanieść do przelutowania scalaka,
    ale chcę to zrobić jak już będę miał w/w scalaka - puki co sprzęt jest
    używany na okrągło a nie uśmiecha mi się go rozkręcać by za chwilkę
    skręcić i znów kiedyś rozkręcać jak już będę miał scalaka.

    pozdrawiam
    Jarek