  • Data: 2011-05-05 16:39:40
    Temat: Re: [kupie] SN74AHCU04PWR
    Od: Jarek <j...@f...address.from.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-05 17:46, Waldemar Krzok pisze:

    > Inwenter to wynalazca. Ten twój scalak na pewno niczego nie wynajduje.

    Miało być inwerter - moja wina, ale chyba wiadomo o co mi chodziło.

    > A kupić go można prawie wszędzie na sztuki. Możesz wstawić AHC lub AHCT do
    > wyboru.

    Chodzi o wersje SMD w obudowie TSSOP.

    > Tylko na ogół to pada dioda.

    W sumie logiczne to, że powinna właśnie diodę uwalić, ale omomierz
    pokazuje 75 Ohm w każdym kierunku więc zwarcia nie widzę.

    > Tylko masz sygnał koax? Na pewno? Może
    > ci poszło wyjście?

    Sprawdzałem z DVD, satką i kompem - więc to na pewno wejście. Zresztą na
    wyjściu w/w urządzeń widzę prostokąta.

    Jarek