    From: "Irokez" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ktos montował urządzenie mki9200 parrot do auta?
    Date: Wed, 13 Feb 2013 17:24:36 +0100

    Użytkownik "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> napisał w wiadomości
    news:kfflvo$lh1$1@speranza.aioe.org...
    > cześć, czy ktos z was montował
    > urządzenie w swoim aucie wykorzystujac wiązkę kabli
    > aby wspołpracowało z firmowym radiem?
    > ciekawi mnie ten temat celem posiadania możliwości
    > podłaczenia do firmwego radia mp3 i telefonu, urządzenie wydaję się
    > ciekawe
    > ale może ktoś z was może podzielić się opiniami?
    > strona dystrubutora na pl
    > http://www.amervox.com/mki9200.html
    > a tu film zamontowania z podlaczeniem do radia firmowego opla
    > http://www.youtube.com/watch?v=9bueNF5jv1Q
    > cena z wyswietlaczem lcd to ok 800zł
    > bez wyswietlacza ok 500zł

    Zastanawiałem się, ale to drogie diabelstwo. Ponieważ nie mam nigdzie żadnej
    możliwości posłuchania jak to działa nie zdecydowałem się bo szkoda wtopić
    tyle kasy.
    Cała "współpraca" czy to z firmowym czy nie radiem to odcięcie głośników od
    niego i przełaczenie głośników na wzamcniacza wewnątrz centralki Parrota.
    Więc czy to będzie radio Fiat, Blaupunkt czy Unitra Safari zadziała to
    identycznie bez jakichkolwiek różnic. Równie dobrze mogło by radia nie być
    wcale.

    Na jutube to fajnie wygląda, sprawdź w rzeczywistości podczas jazdy i czy na
    pewno chcesz aby rozmowa była słyszana przez wszystkich w aucie i poza nim
    (leci głośnikami w drzwiach więc nie ma bata z zewnątrz będzie słychać.

    --
    Irokez