  • 31. Data: 2011-10-27 19:25:20
    Temat: Re: ktoś coś o spalaniu pisał?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-27 07:50, Massai pisze:
    > Władowałem się w Bitwy Warszawskiej, i tak sobie stałem. Nie było gdzie
    > samochodu zostawić - wszystkie miejsca do parkowania były już zajęte
    > przez tych co wczesniej zrezygnowali...

    Trzeba było namówić współtowarzyszy postoju do zbojkotowania filmowców -
    odciąć im drogę wyjazdu przy użyciu kilkuset pojazdów, zgasić silniki,
    wysiąść, zamknąć, iść do domu. Czytaj: zrobić z okolicy jeden, wielki
    parking. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 32. Data: 2011-10-27 19:39:59
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:j89mca$6j0$1@news.onet.pl...

    > Elektryczny motor chcesz grzać ?? zauważ na co przeszła dyskusja ;)

    Przeoczyło misię :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 33. Data: 2011-10-27 20:17:59
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 26 Paź, 09:21, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > Tu korek, tam korek, potem światła zepsute i megakorek.
    >
    > Efekt:
    >
    > 5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km

    niskie spalanie, pozazdrościć.....

  • 34. Data: 2011-10-27 20:35:22
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > odciąć im drogę wyjazdu przy użyciu kilkuset pojazdów, zgasić silniki,
    > wysiąść, zamknąć, iść do domu. Czytaj: zrobić z okolicy jeden, wielki

    Ja jednak myślę, że tu chodziło o ulicę w Warszawie :-P

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 35. Data: 2011-10-27 20:40:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-27 20:35, Grejon pisze:

    > Ja jednak myślę, że tu chodziło o ulicę w Warszawie :-P

    A to cokolwiek zmienia? :>

  • 36. Data: 2011-10-27 23:56:49
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Oct 26, 9:21 am, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > Tu korek, tam korek, potem światła zepsute i megakorek.
    >
    > Efekt:
    >
    > 5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km

    No to cie troche pociesze. Dzis, okopowa - janki (w sumie to tylko do
    tego budowanego wiaduktu) 12,5l/100km i jakies 2h.
    Ale pojechalem dalej i w kozieglowach mialem juz tylko 4,6l/100km.

    We wtorek trasa slask-wawa w nocy 4h i 4,0l/100km.

    focus z "ryśiem"

  • 37. Data: 2011-10-28 12:40:37
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Oct 2011 10:20:45 +0200, Tadeusz napisał(a):

    > ogrzewanie to pikuś :)
    To w EV jedna z poważniejszych spraw.

    > choć jak szukamy oszczędności to bardzo jestem
    > ciekaw kiedy montaż webasto za ładne parę tysiaków się zwróci? :) a tym
    > bardziej zacznie na siebie zarabiać? :)
    Jeżeli w alternatywie masz zwiększenie pakietu aku dla potrzeb grzewczych
    o jakieś 10000 zeta to się na starcie już zwraca :)

    > Chodzi mi głównie o ogólną sprawność akumulatorów w chłodzie lub zimnie
    > (powiedzmy w Suwałkach czy Zakopanem)
    Li-iony dają radę.

    >, koszty ładowania
    Najlepiej nocą, w nocnej taryfie. Ile to popatrz w cennik prądu.

    > i ich wymiany
    LiFePO4 prawdopodobnie starczą ci na cała żywotność samochodu.

    > najbardziej o sam komfort użytkowania, gdy masz się cały czas
    > zastanawiać kiedy elektrobryka zdechnie i czy dojedziesz tam gdzie
    > pilnie potrzebujesz dotrzeć
    Kwestia jak zamierzasz jej używać - to dupowóz do miasta do maks
    100-130km dziennie, tzw. commuter.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski