  • Data: 2011-07-23 19:17:23
    Temat: Re: które opony letnie wybrać - 185/60/R15?
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gabriel'wilk'" wrote:
    > BRIDGESTONE Turanza ER300 185/60R15 84H

    Najeździłem się na ER300 205/55R16 całkiem sporo po drogach pozamiejskich,
    imho to fajne, bardzo dobrze trzymające, komfortowe i całkiem ciche oponki
    dla ludzi, których styl jazdy jest dynamiczny, ale nie "sportowy. Ostatnio znajomy
    kupił ER300 w rozmiarze 195/50R15 i też sobie chwali.

    Osobiście jestem zwolennikiem Yoko i C-Drive jest całkiem fajną propozycją
    w segmencie opon "normalnych". Jeśli jeździsz spokojnie, powinny Ci się
    spodobać AVS Decibel. Sporo nalatałem na Yoko Advan Sport, były genialne,
    po rozgrzaniu nie do oderwania na suchym i całkiem dobrze na mokrym.
    W zamian niestety brak komfortu... Yoko Parada Spec 2 to dla odmiany
    chyba najładniejsze opony jakie widziałem, były dość głośne, rewelacyjne
    na suchym, ale na mokrym prędkość przelotu trzeba było dzielić przez 2,
    bo strach było jechać. :-)

    Niestety nie mam żadnego doświadczenia z Uniroyalami, żeby porównać. :<

    Pozdrawiam
    .Peeter