  • 1. Data: 2009-11-24 18:31:56
    Temat: ktora sluchawka?
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    Pytanie stare jak swiat, nudne, sam 100 takich tu przeczytalem ale
    madrzejszy nie jestem:(
    koniec abo, czas na zmiany, moge miec za darmo N86, N97, Samsungi, LG,
    BlackBerry i HTC i cokolwiek tam jeszcze bym chcial w sumie i to mnie stawia
    w niekorzystnej sytuacji bo k.... nie wiadomo co wziac:)
    Generalnie zalezy mi na 3ch rzeczach, wg priorytetu:
    - internet
    - GPS
    - aparat
    zalezy mi zeby dalo sie serfowac jak najlepiej, najszybciej i najlatwiej,
    obslugiwac wiele formatow, wiele wtyczek itd... a potem reszta:(
    aktualnie najbardziej sklaniam sie ku N86 bo i abo zmniejszone bedzie i
    chyba zadowoli moje wymagania, nie mam szans na iPhona i mam alergie na SE
    ale jezeli glosy beda za SE to i takie rozpatrze

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 14408

  • 2. Data: 2009-11-25 15:44:48
    Temat: Re: ktora sluchawka?
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    Viking pisze:
    > Pytanie stare jak swiat, nudne, sam 100 takich tu przeczytalem ale
    > madrzejszy nie jestem:(
    widać a szkoda
> [...]
    > najlatwiej, obslugiwac wiele formatow, wiele wtyczek itd... a potem
    > reszta:(
    > aktualnie najbardziej sklaniam sie ku N86
    jak sobie wyobrażasz serfowanie na 2.6 cala bez dotyku? telefonem za
    1200zł? W tej konkurencji to toshiba g900 za 500zł bije n86 na łeb na
    szyje! Zwróc też uwage na przeglądarkę internetową, bo o ile wiem to IE7
    jeszcze nie działa na telefonach
    GPS- Pytanie które powtarza się co tydzień. Po cholere Ci gps? Dla
    szpanu czy nawigacji? Napisz ze chcesz kupić tomtoma, automape,
    trekbuddy, albo google maps Ci wystarczy - unikniesz wielu rozczarowań.
    Aparat.... 8mpix a nikt nie napisał jaka jest wielkość matrycy. Głębie
    ostrości uzyskasz za pomocą fotoszopa.....

    ODezwałem sie tylko dlatego ze (biorąc pod uwagę kryteria) z n86
    przeciagnąłeś strune. ale zeby Ci jakoś pomóc, zaproponuje omnie za
    700-800zł z automapą w komplecie.
    ToMasz

  • 3. Data: 2009-11-25 16:06:37
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> wrote in message
    > jak sobie wyobrażasz serfowanie na 2.6 cala bez dotyku?

    tak jak serfuje na N95 bez dotyku i mniejszym ekranie

    > telefonem za
    > 1200zł? W tej konkurencji to toshiba g900 za 500zł bije n86 na łeb na
    > szyje! Zwróc też uwage na przeglądarkę internetową, bo o ile wiem to IE7
    > jeszcze nie działa na telefonach

    Opera, poki nie dowiem sie o lepszej...

    > GPS- Pytanie które powtarza się co tydzień. Po cholere Ci gps? Dla
    > szpanu czy nawigacji? Napisz ze chcesz kupić tomtoma, automape,
    > trekbuddy, albo google maps Ci wystarczy - unikniesz wielu rozczarowań.

    bo chce, NokiaMaps sa bardzo dobre, nie spotkalem sie z zadnymi problemami,
    malo tego kilka razy pokazala lepiej niz normalne nawigacje

    > Aparat.... 8mpix a nikt nie napisał jaka jest wielkość matrycy. Głębie
    > ostrości uzyskasz za pomocą fotoszopa.....

    ty tez nie napisales...

    > ODezwałem sie tylko dlatego ze (biorąc pod uwagę kryteria) z n86
    > przeciagnąłeś strune. ale zeby Ci jakoś pomóc, zaproponuje omnie za
    > 700-800zł z automapą w komplecie.

    po to napisalem, ceny mnie nie interesuja, tylko argumenty... a nie
    docinki...
    bo ktos ma czelnosc nie znac sie na telefonach, systemach, symbianach,
    javach i innych androidach i sie zapytal...

  • 4. Data: 2009-11-25 16:30:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 Nov 2009 16:06:37 -0000, w <hejkmf$79o$1@inews.gazeta.pl>, "Viking"
    <j...@n...poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > bo chce, NokiaMaps sa bardzo dobre, nie spotkalem sie z zadnymi problemami,
    > malo tego kilka razy pokazala lepiej niz normalne nawigacje

    Widać słabo próbowałeś albo te normalne nawigacje były "inne":
    http://ralphocean.wordpress.com/2008/09/02/test-noki
    a-maps-na-n95/

  • 5. Data: 2009-11-25 17:35:44
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    <j...@n...poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > malo tego kilka razy pokazala lepiej niz normalne nawigacje

    Widać słabo próbowałeś albo te normalne nawigacje były "inne":

    zostalem oswiecony, znaczy sie ze to co widzialy moje oczy bylo jakas
    fatamorgana, to ze zajechalem do celow wielu na zadupiach nieudzkich, gdzie
    drogi sie koncza tez bylo snem... na kolana przed "recenzja"...

  • 6. Data: 2009-11-25 17:45:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 Nov 2009 17:35:44 -0000, w <hejpti$s10$1@inews.gazeta.pl>, "Viking"
    <j...@n...poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > zostalem oswiecony, znaczy sie ze to co widzialy moje oczy bylo jakas
    > fatamorgana, to ze zajechalem do celow wielu na zadupiach nieudzkich, gdzie
    > drogi sie koncza tez bylo snem... na kolana przed "recenzja"...

    To tylko cieszyć się. Nokia Maps korzysta z mapa Navteqa, więc siłą rzeczy
    nagminne jest skategoryzowanie dróg gruntowych jako asfaltowych.

  • 7. Data: 2009-11-26 15:07:35
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    Viking pisze:

    > tak jak serfuje na N95 bez dotyku i mniejszym ekranie
    rozumiem, z tym ze to niejest odpowiedź merytoryczna. Jeśli N95(obecna?)
    Ci wystarcza, to nie pisz ze potrzebujesz internetu, gdyż opere odpalisz
    na 99% nowych telefonów z dużym ekranem. Inaczej musiałbyś napisać ze
    potrzebujesz telefonu do prowadzenia rozmów.

    > bo chce, NokiaMaps sa bardzo dobre, nie spotkalem sie z zadnymi
    > problemami, malo tego kilka razy pokazala lepiej niz normalne nawigacje
    jeśli tak, to wybrałeś nokie.

    > ty tez nie napisales...
    Bo porównywanie zdjęci z Omni ze zdjęciami z k510 ma sens, ale "chcenie"
    aparatu 8 mega pixelowego w telefonie, mówi wiecej o inteligencji
    człowieka niż jakości zdjęć. fotka 10x15 bedzie gorsza niż z 8 letniego
    olympusa, canona, minolty.... z matrycą max 2mpix

    > po to napisalem, ceny mnie nie interesuja, tylko argumenty... a nie
    > docinki...
    > bo ktos ma czelnosc nie znac sie na telefonach, systemach, symbianach,
    > javach i innych androidach i sie zapytal...
    Przepraszam. naprawde przepraszam. ODezwałem sie tylko zeby okazć w
    słowach moje zdumienie. Tym wieksze, że teraz już wiem, ze przed
    napisaniem Twojego postu, już wybrałeś nokie.

    ToMasz

  • 8. Data: 2009-11-26 18:54:51
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

> [...]

    > słowach moje zdumienie. Tym wieksze, że teraz już wiem, ze przed
    > napisaniem Twojego postu, już wybrałeś nokie.

    na zdumieniu mi najmniej zalezalo a na fachowych opiniach i wyjasnieniu
    pewnych spraw, ale widac jak wszedzie w usenecie zamiast pomagac trzeba sie
    pochwalic swoja wiedza do tego ublizajac inteligencji autora postu... EOD

  • 9. Data: 2009-11-26 19:39:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Nov 2009 18:54:51 -0000, w <hemitq$rdu$1@inews.gazeta.pl>, "Viking"
    <j...@n...poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > pochwalic swoja wiedza do tego ublizajac inteligencji autora postu... EOD

    To Ci napisałem, że Nokia Maps są badziewne, ale przecież ty wiesz że "są
    bardzo dobre", bo kilka razy gdzieś dojechałeś.

    Ty potrzebujesz rady czy uwierdzenia ciebie w przekonaniu, że Fiat 126p to też
    dobry samochód, bo wszędzie nim dojedziesz?

  • 10. Data: 2009-11-27 15:26:59
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    <r...@k...pl> wrote in message

    To Ci napisałem, że Nokia Maps są badziewne, ale przecież ty wiesz że "są
    bardzo dobre", bo kilka razy gdzieś dojechałeś.

    bo jezdzilem na nich caly czas...
    tylko nie w polsce... 10h dziennie w samochodzie... to moze to jest jakis
    wyznacznik?
    nie mialem zadnych problemow i bylo to zupelnie wystarczajace do moich
    potrzeb