  • Data: 2011-04-28 10:06:49
    Temat: Re: kto wymyśla te korki oleju?:)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ucyu3jb4pp82$.bjt05zjxw650.dlg@40tude.net...

    > Na alfaholikach dostałeś podpowiedź :)
    >
    > PS. Gapię się w tą Twoją sygnaturkę i coś Lybry nie widzę - czyżbyś ją
    > już całkiem tym Automaxem spolerował? ;)

    cześć seba!

    więc tak: przy pomocy grupowicza
    zakupiliśmy korki oleju za grosze:)
    polecam
    www.autofanty.pl
    - a co...

    uwaga, bo widzę że na allegro niektorzy te korki wystawiają po dziesiąt zł;)
    a ich koszt to 5-10 zł.

    nie, niepolerowałem,
    jescze niczym. zrobiłem tym co miałem pod ręką - a w gliwicach znalazłem
    fajnego kolesia sprzedającego produkty maguiars, więc się znim zgadam
    pewnie.
    lybra zyje i ma się dobrze.

    alfa siostrzana.

    tak czy inaczej - kto te niektorepatenty tam wymyśla!:)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    Lybra 2.4 JTD