  • 31. Data: 2010-06-07 22:11:10
    Temat: Re: kto spotyka w lesie dzika temu zderzak szybko znika
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    Jest taki slogan na tego typu[nietypowe]przypadki[wypadki].
    Usłyszałem kiedyś w TV jak na przejezdzający samochód spadło drzewo[wichura czy
    cuś podobnego]
    Cytuję wypowiedz pana policjanta:Takie przypadki zdarzają sie bardzo rzadko,lecz
    kierowca obowiązany jest przewidzieć i takie przypadki-panować nad pojazdem w
    każdych warunkach.
    Dodam od siebie:przewidzieć uderzenie meteorytu..
    pozdro.jack

  • 32. Data: 2010-06-07 22:21:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 22:11:10 +0200, osobnik zwany jack
    wystukał:

> [...]
    > przypadki-panować nad pojazdem w każdych warunkach.
    > Dodam od siebie:przewidzieć uderzenie meteorytu.. pozdro.jack

    a ten Pan Polucjant podał postawę prawną? czy łykasz wszystko jak
    prostytutka?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2010-06-08 09:19:02
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    misio pisze:
    I praktycznie zawsze lezy jakis zabity kot, pies, zająć, lis albo
    > jakis ptak. Trochę to smutne.

    Dokładnie, a wystarczy uważać, nie wierze, że niektórzy nie potrącają np
    kota celowo.

    --
    krzysiek82

  • 34. Data: 2010-06-08 09:24:45
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-08 09:19, krzysiek82 pisze:

    > Dokładnie, a wystarczy uważać, nie wierze, że niektórzy nie potrącają np
    > kota celowo.

    Mi się gołąb poderwał do lotu akurat w momencie jak go mijałem, a
    jechałem 80 km/h poza OZ. Nie wiem - instynkt czy co, ale jakby siedział
    na d... to by mu się nic nie stało.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 35. Data: 2010-06-08 09:33:19
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Grejon pisze:
    > Mi się gołąb poderwał do lotu akurat w momencie jak go mijałem, a
    > jechałem 80 km/h poza OZ. Nie wiem - instynkt czy co, ale jakby siedział
    > na d... to by mu się nic nie stało.

    bywają takie sytuacje mnie się odbił od szyby jakiś mały ptaszek,
    niestety za autem spadł więc jeśli mnie pamięć nie myli mam na sumieniu
    dwa zwierzaki zająca i tego ćwirka.

    --
    krzysiek82