  • 21. Data: 2016-07-31 21:28:27
    Temat: Re: kto ma pierwszeństwo na rondzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2016 20:08:08 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
    > Nie, akurat ta jest słuszna. Polecam znaleźc *normalne* rondo i tam
    > przetestować swoją przeżywalność. Normalne, podkreślam. Nie takie ze
    > znakami ustąp pierszeństwa na wjazdach tylko *normalne* rondo.
    >
    > Dla wyjasnienia:
    > a) normanle rondo, rzadko spotykane:
    > http://prawkotesty.pl/ilustracje/29.jpg
    > http://tinyurl.com/zm83apt

    Gdyby nie ten drugi link, to bym rzekl ze w Polsce nie wystepuja.
    Ale w innych krajach radze uwazac.
    I jak widac - w kraju juz tez.

    J.

  • 22. Data: 2016-07-31 21:33:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-07-31 21:28, J.F. wrote:
    > Gdyby nie ten drugi link, to bym rzekl ze w Polsce nie wystepuja.
    > Ale w innych krajach radze uwazac.
    > I jak widac - w kraju juz tez.

    Nie wiem czemu "już". To rondo to tam chyba z 5 lat jest jak nie 10. Ma
    nawet uzasadnienie - przejazd jednej z gałezi "w prawo" ma priorytet i
    taki da się zapewnić tylko rondem z pierszeństwem wjazdu.

    Co najmniej jeszcze dwie sztuki tego typu znalazłem w swojej okolicy
    (aglomeracja śląska), ale prawdę mówiąc pokazać palcem nie pokażę od
    reki bo nie pamiętam miejsc.

  • 23. Data: 2016-07-31 21:35:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:

    > No to jak wjeżdżałeś, miałeś go na tym wjeździe z lewej i
    > spowodowałeś u niego zakłócenie w ruchu, to wina Twoja.

    ha, no w sumie to racja. On może wpaść na rondo na pełnej prędkości na
    przesrzał bo nie ma komu ustąpić pierwszeństwa. Po chamsku ale na
    prawie.

    Jednak nie zdążył bo promień jest duży. Zakłóciłem ale uderzyłby
    równomiernie w tył. Ciekawe kto byłby szkodowy. Panie władzo to on.
    Nie zachował odstępu ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 24. Data: 2016-07-31 21:39:15
    Temat: Re: kto ma pierwszeństwo ?
    Od: "Jarko" <u...@a...ks>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli jak dwóch dojeżdza do ronda albo dwóch stoi przed znakiem ustąp
    > pierwszeństwa to który ma pierwszeństwo? Ten który szybciej wjedzie.

    W tym momencie nie ma potrzeby ustalania kto ma pierwszeństwo,
    bo każdy jedzie swoim pasem.
    Gdy któryś chce zmienić pas to musi ustąpić.

  • 25. Data: 2016-07-31 21:44:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sebastian,

    Sunday, July 31, 2016, 8:08:08 PM, you wrote:

> [...]
    > przetestować swoją przeżywalność. Normalne, podkreślam. Nie takie ze
    > znakami ustąp pierszeństwa na wjazdach tylko *normalne* rondo.

    To jest nienormalne rondo, które blokuje się w cięższym ruchu i na
    którym często dochodzi do stłuczek.

    > b) nienormalne rondo z odwrotnym pierszeństwem, czesto spotykane:
    > http://3.bp.blogspot.com/-pcY9Cyi6kzQ/UbRwz_9K75I/AA
    AAAAAAAgM/NIXxWs8UJQo/s1600/20130603_105341.jpg

    A to jest normalne rondo, bo normę stanowi większość a nie mniejszość
    :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2016-07-31 21:47:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Kaczin,

    Sunday, July 31, 2016, 8:54:04 PM, you wrote:

    > Pieprzysz bez sensu zamiast podać lokalizację tego magicznego ronda.

    Ślepy jesteś? Link został podany.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2016-07-31 21:57:38
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-07-31 o 21:28, J.F. pisze:
    > Gdyby nie ten drugi link, to bym rzekl ze w Polsce nie wystepuja.

    A jeśli wskażę w Warszawie to będzie się liczyło?
    Na przykład: Irysowa/Niedźwiedzia.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 28. Data: 2016-07-31 21:58:03
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 31.07.2016 o 20:51, Kaczin pisze:
    > W dniu 31.07.2016 o 20:39, Czarek pisze:
    >>
    > ..

    Annleqa$246r8$2...@n...news.atman.pl/pl.misc.samoch
    ody/X8xeTcsYS_c/q_fAeqtsBgAJ

    > Podałeś link do TEGO wątku - jest w tym jakiś ukryty cel?

    Podałem link do postu z tego wątku, więc go przeczytaj.

    > Chcesz zagiąć czasoprzestrzeń czy jak?
    > Naprawdę wystarczą mapy google.

    To sobie k..a kliknij w linki z tego postu zamiast się przemądrzać.

    --
    Czarek

  • 29. Data: 2016-07-31 22:18:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 31.07.2016 20:39, Czarek wrote:

    > https://groups.google.com/forum/#!search/messageid$3
    Annleqa$246r8$2...@n...news.atman.pl/pl.misc.samoch
    ody/X8xeTcsYS_c/q_fAeqtsBgAJ

    Ktoś ma pomysł, po kiego XXXXx robić rakie mało intuicyjne wyjatki?

    Shrek

  • 30. Data: 2016-07-31 22:19:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31.07.2016 o 21:35, PiteR pisze:

    > ha, no w sumie to racja. On może wpaść na rondo na pełnej prędkości na
    > przesrzał bo nie ma komu ustąpić pierwszeństwa.

    A co myślałeś, że masz obowiązek ustąpienia tylko tym, którzy jadą powoli?