  • Data: 2011-04-11 10:41:58
    Temat: Re: kto ma blokadę oxford? xena XZ1 - UWAGA
    Od: dawiata <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Kwi, 18:51, falco <m...@w...pl> wrote:

    > Co alarm w, to ja bazuj c na bardzo dobrych opiniach u ytkownik w,
    > polskim producencie, swoj drog wietnym kontaktem z sam firm oraz
    > bardzo przyst pnej cenie wybra em RTX Racer.

    obczaiłem go na alledrogo i prezentuje się OK. Model pro jakby ktos
    sie interesil ma tez mozliwosc podpiecia czujnika polozenia (nie tylko
    wstrzasu). Chyba skłonię się jednak do alarmu i pożądanego łańcucha.
    Ogólnie łańcuch mam ale test motocykla skonił mnie do przetestowania
    go chociaż na hard-attack, jak wrócę do domu to potraktuję go
    szlifierką kątową ;D

    Dzięki za rady.

    pzdr
    Dawid