  • 11. Data: 2010-02-02 06:35:48
    Temat: Re: krotki joke na poczatek weekendu
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Znajdzse w archiwum ze sie mylisz.

    ale w archiwum jak byk stoi, że jedni mają łeb pod szuja, a inni pod araja.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 12. Data: 2010-02-02 07:25:26
    Od: n...@s...com

    On Tue, 02 Feb 2010 07:35:48 +0100, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >ale w archiwum jak byk stoi, że jedni mają łeb pod szuja, a inni pod araja.

    Szukaj dalej.

    pozdr
    sensej newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 13. Data: 2010-02-02 07:39:29
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Szukaj dalej.

    gupek. ja mam szuja.

  • 14. Data: 2010-02-02 07:53:55
    Od: n...@s...com

    On Tue, 02 Feb 2010 08:39:29 +0100, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >gupek. ja mam szuja.

    To go zdejm bo Ci choryzont ogranicza

    pozdr
    newrom
    zen i sztuka pisania na precle.

  • 15. Data: 2010-02-02 07:56:11
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > To go zdejm bo Ci choryzont ogranicza

    i mam założyć araja? nie wiem co to choryzont.

  • 16. Data: 2010-02-02 08:59:15
    Od: n...@s...com

    On Tue, 02 Feb 2010 08:56:11 +0100, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >i mam założyć araja?

    Znajdz trzecia drogenoge

    > nie wiem co to choryzont.

    taka chryzantema, tylko w poziomie.
    pozdr
    newrom i dwuznacznosci

  • 17. Data: 2010-02-02 19:14:41
    Od: "Dzik" <m...@g...pl>

    >A jak zmierzyłeś bezpieczeństwo?

    Podobnie jak blondyna z kawału. Na Arai zrobiła się rysa a na Shoei nie.

    pzdr/Dzik