  • 1. Data: 2010-01-22 08:52:59
    Temat: krotki joke na poczatek weekendu
    Od: marbad <m...@o...pl>

    Policjant zatrzymał blondynkę jadącą motorem w wełnianej czapce i pyta:

    - Dlaczego Pani nie ma kasku?

    - Bo ja, proszę Pana, zrobiłam wczoraj eksperyment. Z 3 piętra zrzuciłam czapkę i
    kask.
    Kask pękł, a czapka nie.

  • 2. Data: 2010-01-22 09:50:28
    Temat: Re: krotki joke na poczatek weekendu
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-01-22 09:52, marbad pisze:
> [...]
    >
    > - Dlaczego Pani nie ma kasku?
    >
    > - Bo ja, proszę Pana, zrobiłam wczoraj eksperyment. Z 3 piętra zrzuciłam

    a jakiej firmy byl ten kask?

    --
    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2010-01-22 09:54:09
    Od: n...@s...com

    On Fri, 22 Jan 2010 10:50:28 +0100, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    >a jakiej firmy byl ten kask?

    shoei. Taki za dwatysioncepincet.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2010-01-26 17:48:02
    Od: "Dzik" <m...@g...pl>

    >shoei. Taki za dwatysioncepincet.

    Dlatego uzywam Arai'a:)

    Dzik ciemny blondyn:)

  • 5. Data: 2010-01-27 06:39:34
    Od: n...@s...com

    On Tue, 26 Jan 2010 18:48:02 +0100, "Dzik" <m...@g...pl> wrote:

    >Dlatego uzywam Arai'a:)

    znaczy nie cenisz sobie zawartosci czaszki, araj by sie rozpadl zanim
    dotknalby ziemi.

    pozdr
    newrom

  • 6. Data: 2010-01-31 10:33:12
    Od: "Dzik" <m...@g...pl>

    > znaczy nie cenisz sobie zawartosci czaszki, araj by sie rozpadl zanim
    > dotknalby ziemi.

    i ze niby ARAI gorszy od shoei'a? Miales jakis problem z Arai'em?

    pzdr/Dzik

  • 7. Data: 2010-01-31 20:26:07
    Od: n...@s...com

    On Sun, 31 Jan 2010 11:33:12 +0100, "Dzik" <m...@g...pl> wrote:

    >i ze niby ARAI gorszy od shoei'a?

    Wszystko jest gorsze od szuja.

    > Miales jakis problem z Arai'em?

    Nie chcial mi wejsc na leb, ale to dawno bylo.

    pozdr
    newrom
    PS. czytaj precle, tez bedziesz wiedzial takie oczywistosci
    ... i nie bedziesz bral wszytskiego na powaznie.

  • 8. Data: 2010-02-01 17:58:44
    Od: "Dzik" <m...@g...pl>

    >Wszystko jest gorsze od szuja.

    a to jest joke lepszy niz ten o tej blondynce:)

    XR1100 ostatnio mierzyłem za nic w swiecie mi ten garnek nie pasuje. Mam
    Chaser'a i powiem tobie, ze zanim kupilem spedzilem w sklepie 2 godziny
    zagramanicą mierząc wszystko co mają: AGV, Shark, Suomy, Arai, Shoei i HJC i
    wyszlo ze wszystko jest gorsze od Arai:). A tak serio to bezpieczenstwo obu
    jest na podobnym poziomie z lekka przewaga Shoei ale wygoda i wysciołka w
    srodku to zdecydowanie Arai.

    pzdr/Dzik

  • 9. Data: 2010-02-01 19:51:55
    Od: n...@s...com

    On Mon, 1 Feb 2010 18:58:44 +0100, "Dzik" <m...@g...pl> wrote:

    > Mam Chaser'a

    Tyy, ale to chyba powinno isc na pl.sci.medycyna ? Chociaz ostatnio
    wszystko tu sie wysyla, to moze i opowiesci co kto zlapal tez.

    >wyszlo ze wszystko jest gorsze od Arai:).

    Znajdzse w archiwum ze sie mylisz.

    >A tak serio

    A to juz nie do mnie.

    pozdr
    zupelnie niepowazny newrom

  • 10. Data: 2010-02-01 19:53:09
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Dzik" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > serio to bezpieczenstwo obu jest na podobnym poziomie z lekka
    > przewaga Shoei ale wygoda i wysciołka w srodku to zdecydowanie Arai.

    A jak zmierzyłeś bezpieczeństwo?

    --
    Jasio
    vx etz