  • Data: 2010-02-01 17:58:44
    Temat: Re: krotki joke na poczatek weekendu
    Od: "Dzik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Wszystko jest gorsze od szuja.

    a to jest joke lepszy niz ten o tej blondynce:)

    XR1100 ostatnio mierzyłem za nic w swiecie mi ten garnek nie pasuje. Mam
    Chaser'a i powiem tobie, ze zanim kupilem spedzilem w sklepie 2 godziny
    zagramanicą mierząc wszystko co mają: AGV, Shark, Suomy, Arai, Shoei i HJC i
    wyszlo ze wszystko jest gorsze od Arai:). A tak serio to bezpieczenstwo obu
    jest na podobnym poziomie z lekka przewaga Shoei ale wygoda i wysciołka w
    srodku to zdecydowanie Arai.

    pzdr/Dzik