  • Data: 2013-11-05 13:21:09
    Temat: Re: krete drogi motorniczego
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Tue, 05 Nov 2013 12:38:45 +0100) ktos podajacy sie za Marcin N
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ma dwie wady: jest drogi i szybki. Dla mnie za szybki.
    >
    > Tor gokardowy mieści się cenowo w kwocie 50-70 zł za tyle jeżdżenia, że
    > pot kapie wszystkimi otworami. No i można cały czas jeździć na drugim biegu.

    Dla mnie męczące było wolne jeżdzenie po torze gokartowym dużym
    motocyklem a Poznań jest za daleko, żeby być tam tak często jak bym chciał.

    Dlatego teraz mam supermoto na którym można się pocić na torach gokartowych za
    małe pieniądze, niedaleko domu i nie męczyć na dwójce. I jeszcze jako
    bonus drugi zestaw kół do taplania się w błocie. Na razie ten kompromis
    działa z przewagą błota.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/