  • Data: 2010-12-30 00:26:47
    Temat: Re: kręci się tylko jedno koło
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Dec 2010 15:55:19 GMT, Sergiusz Rozanski
    <w...@m...com.pl> wrote:

    > A to wytłumacz może po co w takim razie blokady i inne cuda, skoro jest
    > zawsze równy? Bo ja np już wiele razy miałem przypadek że 1 koło miałem w
    > powietrzu i drugie za chrl nie ruszyło auta - dziwne nie prawda?

    No przecie jest równy: koło obracajace się w powietrzu nie
    napotyka na żaden opór, więc moment na nim jest blisku zeru
    (akurat tyle, by pokonać opory łożysk czy trzymającego hamulca).
    A na drugim jest tyle samo i auto nie chce ruszyć. Mowa
    oczywiście o otwartym dyfrze.

    r.