  • Data: 2010-07-15 07:49:23
    Temat: Re: kraków <-> kołobrzeg jak wyglšdajš trasy
    Od: rk <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > Nie utrzymasz.
    A to dlaczego? 150km/h na autostradzie to nie problem, wiec u Zachodnich
    sąsiadów nadrobię to co stracę przed granicą ;).

    > No i to jest wlasnie "nic szybciej" - cala trasa z 8h, zyskasz pol
    > godziny.
    Tylko te 80km/h wydaje mi się mniej realne niż 130km/h na autostradzie...

    > Moze, to jest rzecz do rozwazenia.
    Pytanie na ile szarżowanie na tym odcinku jest bezpieczne - dla zdrowia
    i portfela ;).

    > Wiecej, jak sie okaze ze na autostradach jednak wiecej spala. I np nie
    > jest to lpg tylko benzyna. I w dwie strony juz sie pol fotki zwraca
    > :-)
    To zależy od tego co będzie na fotce ;).

    > A jak LPG to zyskasz pol godziny, stracisz 15 minut na tankowaniu :-)

    Diesel - 6,5 l/100 przy 130-150km/h, paliwa mi wystarczy w baku na całą
    drogę ;).

    rk