  • 21. Data: 2023-09-27 19:26:28
    Temat: Re: kradzieże na game boya
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

  • 22. Data: 2023-09-27 19:53:30
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.09.2023 o 19:26, io pisze:

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 23. Data: 2023-09-27 21:43:58
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2023 o 19:12 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > I to jest właściwe rozwiązanie - jak zrobią odjadą pół kilosa to nikt
    > nie będzie się z nim szarpał jak zgaśnie w przypadkowym miejscu na
    > środku drogi, tylko wysiadka i ewakuacja.

    Prościej to chyba by było, aby nie udało się odjechać.
    Te kradzieże na gameboya to szybkie akcje, jak nie pójdzie od strzału to
    delikwent zrezygnuje, tam nie ma czasu na grzebanie pod maską i szukanie
    bypassu zabezpieczenia.

    TG

  • 24. Data: 2023-09-27 22:57:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u3qmv5izhdms$.dlg@myjk.org>
    user Myjk pisze tak:

    > Wed, 27 Sep 2023 16:55:49 +0100, PiteR

    > Pastuchy na 1000V chodzą.

    ale wydajność mała

    chcemy aby sprawca został jako dowód rzeczowy a nie uciekł ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 25. Data: 2023-09-27 23:06:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.09.2023 o 22:57, PiteR pisze:

    > ale wydajność mała
    >
    > chcemy aby sprawca został jako dowód rzeczowy a nie uciekł ;)

    Laser. Tylko laser z AI. Wypala dziurkę w czaszce w 1 sekundę :]

    Jak to działa?

    https://www.youtube.com/watch?v=LkU203UgUPE&ab_chann
    el=WickedLasers

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 26. Data: 2023-09-27 23:57:31
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Jprdl. PRZEMIENNEGO!

    I się bateria szybciej ładuje?

  • 27. Data: 2023-09-28 00:01:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Prościej to chyba by było, aby nie udało się odjechać.

    Prościej. Ale skuteczniej odciąć po czasie.

    > Te kradzieże na gameboya to szybkie akcje, jak nie pójdzie od strzału to
    > delikwent zrezygnuje, tam nie ma czasu na grzebanie pod maską i szukanie
    > bypassu zabezpieczenia.

    Ci pewnie tak. Ale nie wiesz na jakich trafisz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2023-09-28 00:11:51
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.09.2023 o 23:57, io pisze:

    > I się bateria szybciej ładuje?

    Musisz założyć monitoring i jak padnie to wtedy iść i ładować :] Nigdy
    wcześniej! :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 29. Data: 2023-09-29 17:54:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 Sep 2023 21:43:58 +0200, Tomasz Gorbaczuk

> [...]
    > Te kradzieże na gameboya to szybkie akcje, jak nie pójdzie od strzału to
    > delikwent zrezygnuje, tam nie ma czasu na grzebanie pod maską i szukanie

    Ale ZTCW to najpierw gameboy musi zaczytać sygnał, rozkodować go (zajmuje
    to nie wiem ile dokładnie, w jakimś materiale o tym urządzeniu mówili coś o
    czasie potrzebnym na wypicie kawy, no to nie wiem 15 minut?), więc
    wcześniej (gdzieś) muszą podejść do samochodu. Tak chyba było u mnie,
    dlatego policja wypytywała gdzie jeździłem w ostatnim czasie, szczególnie
    czy byłem w centrum Wawy (i faktycznie byłem np. na Pańskiej w centrum),
    czy też byłem w serwisach samochodowych, bo tam nie tylko mogą spokojnie
    zaczytać ale nawet i kluczyk sobie dorobić.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 30. Data: 2023-09-29 17:57:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.09.2023 o 17:54, Myjk pisze:

> [...]
    > czy też byłem w serwisach samochodowych, bo tam nie tylko mogą spokojnie
    > zaczytać ale nawet i kluczyk sobie dorobić.

    Mają listę pytań które zadają w przypadkach kradzieży pojazdu. Mnie
    pytali o to samo w przypadku zabytkowego motocykla i na prawdę chcieli
    wiedzieć w którym lesie byłem poprzedniego dnia na biwaku, jakim
    pociągiem wróciłem i którędy ze stacji kolejowej jechałem rowerem na
    miejsce zdarzenia - lista jest lista:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!