  • 11. Data: 2010-07-01 09:13:54
    Temat: Re: koty
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Wed, 30 Jun 2010 21:44:12 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):

    > Jeśli masz na myśli rózne akyszki, to niestety, ale nie działa.

    muszę zobaczyć jak się nazywa to co mam w aucie - bo jednak dział - w
    garażu wielostanowiskowym znajdują sobie inny obiekt uwielbienia ;)

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 12. Data: 2010-07-01 09:15:48
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    'Tom N' pisze:
    > Wysmaruj opony kocimiętką ;-)

    To już wtedy będzie miał przewalone, nie ogarnie się od kotecków :) A
    tak serio, ja mam kilka kotów i żaden do auta nie dochodzi, a już nie ma
    mowy o żadnych rysach.

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-07-01 09:32:07
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 01 Jul 2010 09:15:48 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > ja mam kilka kotów i żaden do auta nie dochodzi, a już nie ma
    > mowy o żadnych rysach.

    Ja mam 2, często (szczególnie jak jest chłodniej) leżą na masce świeżo
    zaparkowanego samochodu. Rys większych niż te po myjni automatycznej nie
    zauważam.
    To już bardziej wkurzają mnie "łapki" odciśnięte.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 14. Data: 2010-07-01 10:10:35
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    > bagaznik) ... czy jest na te kreatury jakis sposob ? moze sa jakies
    > srodki dzialajace tak jak te na komary (odstreczajacy zapach) ...

    Nie lubia intensywnych chemicznych zapachów(chlor, aceton,...).
    Bardzo dobrym odstraszaczem jest zmywacz do paznokci, tylko zrób taki patent
    zeby sobie lakieru przy okazji nie zmyc ;)

    Kub@

  • 15. Data: 2010-07-01 12:21:52
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    teddie wrote:
> [...]
    > bagaznik) ... czy jest na te kreatury jakis sposob ? moze sa jakies
    > srodki dzialajace tak jak te na komary (odstreczajacy zapach) ...

    Kup samochód pomalowany lakierem a nie olejną :)

    \SK

  • 16. Data: 2010-07-01 13:22:43
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    teddie pisze:
> [...]
    > bagaznik) ... czy jest na te kreatury jakis sposob ? moze sa jakies
    > srodki dzialajace tak jak te na komary (odstreczajacy zapach) ...

    Pies :P ???

  • 17. Data: 2010-07-01 13:32:59
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > bagaznik) ... czy jest na te kreatury jakis sposob ? moze sa jakies
    > srodki dzialajace tak jak te na komary (odstreczajacy zapach) ...

    trzeba przekalkulowac co wychodzi taniej, naprawa/wymiana wiazek zezartych
    przez kuny czy lakierowanie elementów zniszczonych przez koty ;-)

    brat

  • 18. Data: 2010-07-01 16:10:46
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > bagaznik)  ...  czy jest na te kreatury  jakis sposob ? moze sa jakies
    > srodki dzialajace tak jak te na komary (odstreczajacy zapach)  ...

    Dorwij skurkowance i poobcinaj pazury ;)
    --
    Olleo

  • 19. Data: 2010-07-01 16:39:13
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Olleo pisze:
    > Dorwij skurkowance i poobcinaj pazury ;)

    a pomyślałeś jak taki kociak będzie potem się wspinał na drzewa:)?

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2010-07-02 18:29:00
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 1 Jul 2010 09:13:54 +0200, Danny <d...@g...com>
    wrote:

    > muszę zobaczyć jak się nazywa to co mam w aucie - bo jednak dział - w
    > garażu wielostanowiskowym znajdują sobie inny obiekt uwielbienia ;)

    Daj info, chętnie bym zastosował coś takiego w paru miejscach :)

    r.