  • 11. Data: 2012-08-13 14:36:10
    Temat: Re: kotwa zabezpieczająca
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 12.08.2012 22:43, Michał Pysz wrote:
    > Czyli to prawda, że trzeba 16tką dziury wyrąbać?

    A nie pamiętam, ale ostro było ... ;)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 12. Data: 2012-08-13 14:53:19
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    Michał Pysz wrote:

    > No coś takiego właśnie miałem do niedawna. Zostało spacyfikowane
    > skutecznie i chronione obiekty wyparowały.
    >
    > Dlatego wolę coś co jest dedykowane i zrobione z materiału troszkę
    > odporniejszego na cięcie.
    >
    > mp.

    Link do dyskusji:
    http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=29&t=19
    38&hilit=kotwa

    Na samym końcu masz finalny produkt.

  • 13. Data: 2012-08-13 17:15:28
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    Witam

    Ogólnie chodzi o to samo wszędzie..
    W zależności do czego chcesz to mocować tj. do jakiego podłoża.
    Jak dla mnie najlepszym rozwiązaniem (tj. cena/jakość) jest
    zakup kleju do kotew np. Hilti typu HVU , HVY lub innej firmy (fisher itp)
    oraz zakupu pręta zbrojeniowego zagiętego na 180st. o jak najgrubszej średnicy.
    Wiercisz udarem tylko dwa otwory, klej i lepiej trzyma niż kołki rozporowe.

  • 14. Data: 2012-08-13 18:19:37
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-13 17:15, WIADRO pisze:
> [...]
    > Wiercisz udarem tylko dwa otwory, klej i lepiej trzyma niż kołki rozporowe.

    A gdyby tak młotem pneumatycznym wyjebać dziurę o średnicy 33,33 cm i
    głębokości 66,66 cm, włożyć oczkową dalbę cumowniczą i zalać betonem?

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 15. Data: 2012-08-14 08:55:49
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 13 Aug 2012 18:19:37 +0200) ktos podajacy sie za ?(?.?)? ? ???
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A gdyby tak młotem pneumatycznym wyjebać dziurę o średnicy 33,33 cm i
    > głębokości 66,66 cm, włożyć oczkową dalbę cumowniczą i zalać betonem?

    Czujesz wewnętrzny przymus napisania czegokolwiek w każdym wątku?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 16. Data: 2012-08-14 08:59:13
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Piotr Klimek <usenet@usun_toklimek.net.pl> wrote:

    > Czujesz wewnętrzny przymus napisania czegokolwiek w każdym wątku?

    Daj spokój, to troll-idiota. Poczytaj co wypisuje na pl.pregierz.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

  • 17. Data: 2012-08-14 09:34:33
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-14 08:55, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Mon, 13 Aug 2012 18:19:37 +0200) ktos podajacy sie za ?(?.?)? ? ???
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Czujesz wewnętrzny przymus napisania czegokolwiek w każdym wątku?

    Skąd wiedziałeś? :>

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 18. Data: 2012-08-14 14:16:06
    Od: Ivam <filipz@WYTNIJ_TO_poczta.fm>

    On Tue, 14 Aug 2012 06:59:13 +0000 (UTC),
    g...@n...invalid (Adam Wysocki) wrote:
    > Daj spokój, to troll-idiota. Poczytaj co wypisuje na pl.pregierz.

    O kurwa! Jaki no-lajf. Przecież on musi całymi dniami nić nie robić
    tylko na necie siedzieć. W dzisiejszych czasach prawdziwe dziecko
    neostrady-to gatunek wymarły musimy go chronić i bronić przed
    oprawcami pokroju AZta czy Kucza!

    --

    pzdr:
    Ivam

  • 19. Data: 2012-08-14 14:35:44
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-14 14:16, Ivam pisze:

    > O kurwa! Jaki no-lajf. Przecież on musi całymi dniami nić nie robić
    > tylko na necie siedzieć.

    Nie pisz na grupę podczas jazdy! Nie wiesz, że to niebezpieczne?

    --

  • 20. Data: 2012-08-14 14:48:43
    Od: Ivam <filipz@WYTNIJ_TO_poczta.fm>

    On Tue, 14 Aug 2012 14:35:44 +0200, "?(?.?)? ?
    ???"<s...@g...com> wrote:
    > Nie pisz na grupę podczas jazdy! Nie wiesz, że to niebezpieczne?

    Dajesz jeszcze! Na pióro ćwierćwiecza idziesz miszczu.

    --

    pzdr:
    Ivam