  • 171. Data: 2009-05-08 07:12:24
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:gu0iee$gst$1@news.wp.pl...
    > A nawet jesli to co z tego ?
    > Mnie osobiscie naprawde wali co kto skonczyl, ile ma tytulow, zna jezykow
    > itp. Tu sie spotykaja ludzie zeby pogadac o motocyklach. Obnoszenie sie ze
    > swoimi tytulami i/lub stanem posiadania to takie lekkie buractwo jest,
    > wiesz ?
    > To moze w ogole od dzisiaj w sigu, oprocz motocykla, trzeba bedzie
    > umieszczac swoj tytul naukowy i linka do skanu z PIT-em ?

    Czytasz i nie rozumiesz. Ja się nie obnoszę. Odpowiadąłem na pytania. Jak
    Cię ktoś zapyta ile masz samochodów, a masz ich 4, to napiszeż nie masz
    wcale, bo to buractwo chwalić się? Pierdolisz Kuczu. Miałem Cię kiedyś za
    inteligentnego gościa. Nadal Nim jesteś, ale lekko skręcasz. Nie zawsze
    solidarność z idiotą jest miarą człowieka.

    --
    Grzybol

  • 172. Data: 2009-05-08 07:14:07
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:gtvi61$qd9$1@news.onet.pl...
    > Cholera. Pamietam nie tak odlegle czasy, gdy Maverik zarzekal sie, ze nie
    > jest preclem i generalnie do grupy mial stosunek podobny do twego
    > obecnego...
    > Podejrzewam, ze nadal nie czuje sie preclem. Podobnie zreszta jak ty.
    > Ten watek, to jest potwierdzeniem, ze nie masz skrupulow przed
    > naduzywaniem wulgaryzmow.
    > I po co ci to?

    Ale poczytaj cały wątek. I wszystkie moje odpowiedzi w kontekstach
    zadawanych pytań przez niektórych Misków:-)

    --
    Grzybol

  • 173. Data: 2009-05-08 07:15:15
    Temat: Re: [OT] Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:

    > A gdzie jeszcze dają "inżyniera" poza polibudą i uczelniami technicznymi
    > (z fizyką najczęściej)?

    ja mam inż i nie zrobiłem go na polibudzie. i nie miałem fizyki.
    elementy i owszem (dot. elektroniki), ale jako takiej podstawowej - nie.

    --
    gildor
    9'99

  • 174. Data: 2009-05-08 07:20:25
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > który to?

    ja

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 175. Data: 2009-05-08 07:22:26
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > ja

    no, w sumie... jak tak pomyśle, to możeś i małpa...

    --
    gildor
    9'99

  • 176. Data: 2009-05-08 07:23:49
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > no, w sumie... jak tak pomyśle, to możeś i małpa...

    i to bez FAQltetow

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 177. Data: 2009-05-08 07:29:59
    Temat: Re: troche OT le wcale nie NTG Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: n...@s...com

    On Fri, 08 May 2009 09:12:13 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >wokal Behemotha? satanista taki. fajnie graja

    Aha, myslalem ze jakis polityk.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 178. Data: 2009-05-08 07:32:16
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 08.05.2009 n...@s...com <n...@s...com> napisał/a:

    > Kto to jest Nergal ?

    Największy szatanowiec rzeczypospolitej. Mroczny niczym odbyt Fekala.

    --
    THE LARCH
    :::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

  • 179. Data: 2009-05-08 07:34:58
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > i to bez FAQltetow

    nie skończył malować? a to Nergal

    --
    gildor
    9'99

  • 180. Data: 2009-05-08 07:42:57
    Od: n...@s...com

    On Fri, 8 May 2009 08:56:03 +0200, "BartekGSXF"
    <b...@g...com> wrote:

    >Przyznam sie szczerze, ze choc mamy tu zoo to nie widzialem malpy, ktora
    >rzucilaby bananem :(
    >No chyba, ze chodzi o malpe barowa , ale nie bylem nigdy w barze z bananami
    >:(
    >Cholercia, wychodzi na to, ze malo widzialem :(

    Nie chodzi o to ile malp tylko co taka ma pod reka. Jak siedzi na
    bananowcu to rzuca sie w nia kamieniami, a ona odrzuca sie bananami.
    Natomiast w klatce najczesciej odrzuca kupy, czyli nie rozni sie
    zbytnio od niektorych inzynierow ;)

    pozdr
    newrom