eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklekoszt lakierowania nakeda?Re: koszt lakierowania nakeda?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Date: Thu, 07 May 2009 19:28:51 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <gtv5on$qm8$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gts3lh$op8$1@news.onet.pl> <gts4vl$59c$1@news.task.gda.pl>
    <gts5h3$uim$1@news.onet.pl> <gtsadl$g74$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gtsaj8$e13$1@news.onet.pl> <gtscdd$j9c$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gtuo11$t4j$1@mx1.internetia.pl> <gtuv6o$elh$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20909nb-1.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1241717336 27336 213.158.196.69 (7 May 2009 17:28:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 May 2009 17:28:56 +0000 (UTC)
    X-User: zefir77
    X-Antivirus: avast! (VPS 090506-0, 2009-05-06), Outbound message
    In-Reply-To: <gtuv6o$elh$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:597476
    [ ukryj nagłówki ]

    maverik pisze:

    >
    > p.s. wyznacznikiem każdej firmy są 2 rzeczy, produkt jaki oferuje oraz jak
    > się zajmuje klientem
    >
    >
    Serio? Słyszałem mnóstwo razy, że ktoś się skarży na kiepsko wykonaną
    usługę lub wysoką cenę, ale jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś powiedział:
    "nie no, w zasadzie robotę zrobili bardzo dobrą ale Pan w okienku był
    średnio sympatyczny, no i nie dali mi kawy, więc więcej do nich nie pójdę".
    Nie powinieneś otworzyć sobie jakiegoś autoryzowanego salonu
    samochodowego czy coś? Miałbyś dużo do kafelkowania, dużo miejsca do
    serwowania kawy i dużo argumentów dla wysokich cen :). Autoryzowane
    serwisy to jest doskonały przykład tego, że nie zawsze wysoka cena idzie
    w parze z wysoką jakością usługi i że są małe serwisy, które jakością
    biją na głowę te duże i ładne przy cenach niższych o połowę. Ponadto,
    jest jeszcze wpływ kosztów prowadzenia działalności na cenę końcową
    produktu. Jako przykład mogę podać sytuację z jaką się spotkałem w
    jednym z poprzednich miejsc pracy. Duża firma, dział handlowy,
    projektowy, marketingowy itd, zasięg w całym kraju. W pewnym momencie w
    jednym regionie Polski na większości przetargów zaczęła kosić nas jedna
    mała firemka. Po wnikliwej analizie okazało się, że pomimo
    najszczerszych chęci, nie jesteśmy w stanie, ze względu na koszty
    własne, zejść z cenami do poziomu tej firmy. Wtedy też ktoś palnął coś
    podobnego do Twoich wywodów, że to na pewno garażowiec, że na pewno te
    jego urządzenia są gówno warte itd. Po obejrzeniu jednego z urządzeń tej
    firemki okazało się, że facet używa doskonałych podzespołów a jakość
    wykonania jest wyższa niż u nas. Da się?
    Też jestem zdania, że jakość musi mieć swoją cenę i często wolę zapłacić
    więcej i być pewnym jakości, ale kurwica mnie bierze jak słyszę "jak
    ktoś robi taniej niż ja to na pewno robi źle" - już się tego nasłuchałem
    w serwisach samochodowych, o budowlańcach, którzy ostatnio mnie
    doprowadzają do białej gorączki, już nie wspomnę.

    --
    Pzdr.
    Zefir
    m600/xx

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: