  • 21. Data: 2017-03-04 20:48:27
    Temat: Re: koreańczyki - spalanie 2.0 crdi
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2017 o 20:44, Maciek pisze:

    > OK.
    >
    > Od zawsze jeżdżę benzynami i LPG. Diesla mam dopiero drugiego (poprzedni
    > był wolnossący, to inna bajka) i na razie ciężko mi wyczuć pewne rzeczy w
    > nim.

    Ja też akurat benzyną, ale kumple narzekali, że im dizle więcej palą niż
    miały;)

    Shrek

  • 22. Data: 2017-03-04 21:04:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-04 o 20:48, Shrek pisze:

    > Ja też akurat benzyną, ale kumple narzekali, że im dizle więcej palą niż
    > miały;)

    Wszyscy tak mają.
    Producenci podają brednie i nie ma mocnego który to ukróci.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2017-03-04 21:46:21
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-03-04 17:55, Cavallino wrote:

    > A w jakim suvie te 2.0 hdi?
    > Miał w ogóle citroen jakiegos suv-a , nie licząc Aircrossa by Mitsu?

    C-Crosser (2.2 HDI 156KM lub 2.4 MIVEC 170KM (benzyna))

    Obecnie DS7 - świeżo po premierze.

  • 24. Data: 2017-03-04 21:50:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2017 o 21:04, RadoslawF pisze:

    > Wszyscy tak mają.
    > Producenci podają brednie i nie ma mocnego który to ukróci.

    Tylko jedni przyznają, że pali więcej, a drugi po to kupił dizla, żeby
    palił mało. I będzie sam przed sobą (a już na pewno przed innymi)
    twierdził, że pali tyle co w katalogi albo i mniej jak się postara.

    Shrek

  • 25. Data: 2017-03-04 22:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

    > OK.
    >
    > Od zawsze jeżdżę benzynami i LPG. Diesla mam dopiero drugiego
    > (poprzedni był wolnossący, to inna bajka) i na razie ciężko mi wyczuć
    > pewne rzeczy w nim.

    diesel 2,3 ducato.
    Spalanie w jezdzie po miescie w zaleznosci od kierowcy: 8 do 12,5.

    Nie widze powodu, zeby nie wierzyc, ze jest pare osób ktore umieja jezdzic
    ekonomicznie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 26. Data: 2017-03-04 22:05:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2017 o 22:00, Budzik pisze:

    > diesel 2,3 ducato.
    > Spalanie w jezdzie po miescie w zaleznosci od kierowcy: 8 do 12,5.
    >
    > Nie widze powodu, zeby nie wierzyc, ze jest pare osób ktore umieja jezdzic
    > ekonomicznie.

    A ile katalogowo?

    Shrek

  • 27. Data: 2017-03-04 23:22:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-03-2017 o 21:46, AL pisze:

    > C-Crosser (2.2 HDI 156KM lub 2.4 MIVEC 170KM (benzyna))

    To też by Mitsu zapewne?
    No i nie ma silników 2.0, więc raczej nie o tym nawijał.

    > Obecnie DS7 - świeżo po premierze.

    Tak wiem, brzydszy klon 3008.

  • 28. Data: 2017-03-05 10:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A ile katalogowo?

    Znalazłem tylko dla odrobine nowszych:
    Zużycie paliwa NEDC: 6,1-6,8 l/100 km*
    Na trasie te 6,8 jest realne o ile się nie spieszysz i jedziesz maks 90 na
    godzine.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 29. Data: 2017-03-05 10:36:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2017 o 10:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Znalazłem tylko dla odrobine nowszych:
    > Zużycie paliwa NEDC: 6,1-6,8 l/100 km*

    Czyli nie kilka osób potrafi ekonomicznie, a nikt nie potrafi zejść do
    danych producenta;)

    Generalnie w miescie, to spalę dowolnym samochodem ile wlejesz;) To że
    ktoś spali 20% mniej niż ja nie jest żadnym osiągnięciem.

    > Na trasie te 6,8 jest realne o ile się nie spieszysz i jedziesz maks 90 na
    > godzine.

    Tak jak pisałem - za tirem na autostradzie... czyli z D4.

    Shrek

  • 30. Data: 2017-03-05 10:56:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Mar 2017 10:36:38 +0100, Shrek napisał(a):

    > Czyli nie kilka osób potrafi ekonomicznie, a nikt nie potrafi zejść do
    > danych producenta;)

    Bo dane producenta sa w/g programu jazdy zatwierdzonego przez rzad, a
    jakze rzad moze nakazac rozpedzanie do 80 po miescie :-)

    Albo hamowanie co 200m, bo tak sa przejscia :-)

    Ale ...sprawdzic jakie spalanie Szwedom czy Szwajcarom wychodzi :-)

    > Tak jak pisałem - za tirem na autostradzie... czyli z D4.

    Akurat moja vectra przy ~140 na autostradzie pali dosc malo, bo ok 6
    litrow. Poza autostrada spalanie rosnie :-)

    J.