  • 11. Data: 2017-03-04 17:55:40
    Temat: Re: koreańczyki - spalanie 2.0 crdi
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-03-2017 o 09:12, ToMasz pisze:

    > dobrze że moje citroeny 2.0 hdi o tym nie wiedziały.

    A w jakim suvie te 2.0 hdi?
    Miał w ogóle citroen jakiegos suv-a , nie licząc Aircrossa by Mitsu?

  • 12. Data: 2017-03-04 17:56:24
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-03-2017 o 09:27, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > W dniu .03.2017 o 09:12 ToMasz <N...@o...pl> pisze:
    >

    > (...)
    >

    > 2.0 hdi165, C4GP - trasa na południe:

    Nie sugerowałbym się spalaniem vana jeśli mówimy o suvie.
    To zupełnie inna bajka, Lodgy też pali mniej od Dustera.

  • 13. Data: 2017-03-04 18:07:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2017 o 17:56 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Nie sugerowałbym się spalaniem vana jeśli mówimy o suvie.
    > To zupełnie inna bajka, Lodgy też pali mniej od Dustera.

    Ja to wiem - odniosłem się do rzekomego niskiego spalania (poniżej 6l/100)
    2.0 HDI na autostradzie.

    TG

  • 14. Data: 2017-03-04 19:51:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Mar 2017 10:56:28 +0100, Shrek napisał(a):

    > Równie dobrze możesz zrobić ankietę wśród samców "jak oceniasz swoje
    > zdolności za kierownicą"
    >
    > A - "znacznie powyżej przeciętnej"
    > B - "lepiej niż baby"
    > C - "przeciętnie"
    > D - "chujowo"
    > E - "jeżdzę jak pizda"

    Rzecz w tym, że tym razem wyniki z sieci są niejednoznaczne, tak jakby
    wiekszosć przyznawała się do faktycznego spalania. Na tym tle pojawiają sie
    rodzynki w postaci wyników 7,5/100 na przykład i powstaje pytanie, czy ja
    nie umiem, czy oni zmyślają... :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 15. Data: 2017-03-04 20:12:14
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-03 o 23:06, Maciek pisze:

> [...]
    > spalaniem poniżej 8 l/100 km.
    > Bo mnie się to wydaje niemożliwe, a z rozmaitych miejsc w sieci wynikałoby,

    Trochę OT jeżeli chodzi o samochód
    Pożyczak :D Nissan X-trail 2.0 2010.
    - autostrada 4 osoby 140km/h 8,1l (wg komputera)-zrobione prawie 500km.
    - autostrada z 4ma starszymi paniami, więc "kapelusz mode" spalanie 6,7l

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2017-03-04 20:14:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2017 o 19:51, Maciek pisze:

> [...]
    > rodzynki w postaci wyników 7,5/100 na przykład i powstaje pytanie, czy ja

    A jak myślisz. Większości wychodzi ileś tam (powiedzmy 8,5) a trzem
    rodzynkom 7,5. Albo pojechali raz autostradą za tirem u uznali to za
    normę, albo mają spieprzoną sondę lambda i palą zawory zamiast paliwa,
    albo są właśnie z kategorii, co im się po dłużej jeżdzie ulewa;)

    W skrócie - albo konfabulują, albo potem będzie płacz, że im się zawory
    upaliły po 100 tysiącach.

    Na przykład mój jak się postaram w trasie, to pali o liter więcej niż
    minimalne średnie spalanie przy oszczędnej jeździe wg raportu spalania.
    A w mieście to wogóle pali o ponad dwa litry więcej niż maksymalne
    średnie spalanie (choć niby w cyklu mieszanym). Też na początku myślałem
    że coś nie tak, ale na forum większości tak pali, a jak ktoś pisze, ze
    mu 10 litrów LPG pali w miescie to pytają czy był w tej bajce smok;)

    Shrek

  • 17. Data: 2017-03-04 20:20:46
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-03-2017 o 20:12, Baczek pisze:

    > Trochę OT jeżeli chodzi o samochód
    > Pożyczak :D Nissan X-trail 2.0 2010.
    > - autostrada 4 osoby 140km/h 8,1l (wg komputera)-zrobione prawie 500km.

    Ile?
    Myślałem że 50 tys - to byłby jakiś wyznacznik.

    I jakie spalanie faktyczne?
    Bo to z wyświetlacza potrafi się różnić nawet o 20%...

  • 18. Data: 2017-03-04 20:39:48
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-04 o 20:20, Cavallino pisze:

    > Ile?
    > Myślałem że 50 tys - to byłby jakiś wyznacznik.

    Samochód pożyczony wiec nie dałem rady zrobić więcej, niemniej trudno
    byłoby tylko po autostradzie zrobić 50000km.

    > I jakie spalanie faktyczne?
    > Bo to z wyświetlacza potrafi się różnić nawet o 20%...
    Przed wyjazdem zatankowane do pełna, po powrocie przed oddaniem auta
    także. Wynik zbieżny z komputerem.

  • 19. Data: 2017-03-04 20:44:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Mar 2017 20:14:52 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > że coś nie tak, ale na forum większości tak pali, a jak ktoś pisze, ze
    > mu 10 litrów LPG pali w miescie to pytają czy był w tej bajce smok;)

    OK.

    Od zawsze jeżdżę benzynami i LPG. Diesla mam dopiero drugiego (poprzedni
    był wolnossący, to inna bajka) i na razie ciężko mi wyczuć pewne rzeczy w
    nim.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 20. Data: 2017-03-04 20:46:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Mar 2017 09:12:12 +0100, ToMasz napisał(a):

    > dobrze że moje citroeny 2.0 hdi o tym nie wiedziały.

    Nie ta generacja silników.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl