  • Data: 2017-03-07 18:20:11
    Temat: Re: koreańczyki - spalanie 2.0 crdi
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-03-2017 o 21:24, AL pisze:

    > DS7 z 3008 to on nie ma akurat nic wspólnego.

    Jeśli mówisz o DS7 crossback, to ma bardzo dużo.
    Nawet na pierwszy rzut oka rozpoznałem na jakim samochodzie jest oparty.
    To jest 3008, tyle że luksusowo wykończony, i z mocniejszymi silnikami.

    http://francuskie.pl/przyszlosc-ds-ds7-crossback-ser
    yjny-e-tense/

    Ale to dobrze, bo 3008 to świetne auto, właśnie został samochodem roku.
    Mnie się podoba do tego stopnia, że czekam na dostawę......