eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetkonwerter przejściówka urządzenia PATA, IDE, ATA na USB, na SATA › Re: konwerter przejściówka urządzenia PATA, IDE, ATA na USB, na SATA
  • Data: 2021-02-26 20:06:07
    Temat: Re: konwerter przejściówka urządzenia PATA, IDE, ATA na USB, na SATA
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-02-26 o 11:42, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 26 Feb 2021 10:27:19 +0100
    > doszła do mnie wiadomość <6038bef8$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    > od _Master_ <M...@...pl> :

    -hdd-sata-usb-3-0-rebel-10136420067

    > Nie ma info o TRIM, zasilacz jakiś słabawy, 12V 3A to może być trochę mało do
    > wystartowania dwóch dysków 3.5 jednocześnie, dla niektórych modeli peak start
    current
    > może sięgać nawet 2 - 3 A(a nawet więcej, może jest jakiś naprzemienny start
    dysków, ale
    > info o tym nie ma).
    > Taki Seagate ST2000DM001 źre 2.5 A przy starcie.

    Dzięki za info.
    Zasilaczy 12V ci u nas Dostatek. przyszło mi jeszcze do głowy puszczenie
    kabla z blaszaka bo będzie pracował z blaszakiem właśnie a i plątanina
    kabli mniejsza.

    Trim? Może kiedyś będę robił backupy na SSD ;-)

    A jeśli już to dorywcze podłączenie do zgrania danych krzywdy nie zrobi

    Psuje mi wygląd pasujący do obudowy blaszaka ;-)

    I oczywiście CENA ;-)