    Date: Tue, 02 Jun 2015 08:53:35 +0200
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: konwersja z RS232 na... RS232

    > W drugim zdaniu nie ma dwóch RS232.

    Faktycznie :)
    To w zasadzie sporo upraszcza.

    > Najprościej postawić maszynę z tcp/ip (jak rozumiem ethernet) i rs232.
    > Na bazie jakiegoś linuxa czy cos. PI się nada po uzupelnieniu o konweter
    > usb->rs232.

    Nawet nie wiem, czy przypadkiem nie dałoby się tego zrobić w oparciu o
    jakieś moduły klasy Tibbo - zdaje się, że są jakieś możliwości
    programowania, tylko nie wiem co to faktycznie oznacza.

    No bo stos IP w zasadzie implikuje coś z własnym systemem operacyjnym
    (może niekoniecznie, ale ja bym tak do tematu podszedł), a to z kolei
    wymaga jakiegoś doświadczenia w danej działce. Jeżeli doświadczenie
    jest, to temat dość trywialny. Tak sobie myślę, że przy odrobinie
    szczęścia to może nawet jakieś gotowce na RPi albo coś podobnego by się
    znalazło, żeby za bardzo nie komplikować.

    Pozdrawiam

    DD