  • 21. Data: 2013-11-03 17:09:25
    Temat: Re: kontrola stanu technicznego
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** kamil/Endurorider.pl pisze tak:

    > ZACZNIJ CIĄĆ CYTATY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    kogutek nie odpowiada na posty
    on wysyła spoilery :D

    kiedyś specjalnie zalożyłem sobie konto na google
    żeby sprawdzić czy nie może ciąć czy mu się nie chce :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 22. Data: 2013-11-03 17:18:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > kogutek nie odpowiada na posty
    > on wysyła spoilery :D
    >

    > kiedyś specjalnie zalożyłem sobie konto na google
    > żeby sprawdzić czy nie może ciąć czy mu się nie chce :)

    I co Ci wyszło?

  • 23. Data: 2013-11-03 17:24:05
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 listopada 2013 17:18:12 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
    > Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup

    ..

    > I co Ci wyszło?

    Wyszło mu że google samo sympatycznie ukrywa cytaty.

  • 24. Data: 2013-11-03 17:34:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** kogut pisze tak:

    > Wyszło mu że google samo sympatycznie ukrywa cytaty.

    hahaha :)

    że ma nas w d.

    ale mam tu taki guzik ukryj cytat i nie biorę do bani.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 25. Data: 2013-11-03 17:39:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 03 Nov 2013 14:43:49 +0100 osobnik zwany LEPEK napisał:

    > No dobra, ale co mu zrobisz?
    > Bo on po prostu wypisze ci pokwitowanie za zabrany DR, jak będzie
    > łaskawy to wpisze na nim parę dni ważności na dojazd do SKP i
    > poinformuje, że możesz się zgłosić po jego odbiór z kwitkiem diagnosty
    > do organu, który DR wydał. I co robisz wtedy?

    złożę na niego skargę. i będę skarżył brak odpowiedzi do skutku.,
    jak będzie ich odpowiednio dużo to zadziałają.
    Właśnie dlatego są takie akcje, że wszyscy potulnie godzą się na
    bezprawie.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2013-11-03 17:53:50
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 listopada 2013 17:39:46 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
    Ale bezprawie to jak ktoś sobie przyciemni szyby, jeździ smrodzącym wraczydłem,
    przekracza prędkość, nie zatrzymuje się przy zielonej strzałce. A nie jak niebieski
    zatrzymuje komuś DR albo PJ jak widzi taką potrzebę.

  • 27. Data: 2013-11-03 20:13:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 03 Nov 2013 08:53:50 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > wraczydłem, przekracza prędkość, nie zatrzymuje się przy zielonej
    > strzałce. A nie jak niebieski zatrzymuje komuś DR albo PJ jak widzi taką

    "I bez tych warunków na drodze sprawdzą i Ci zabiorą DR." Już sam nie
    wiesz co piszesz. Bo dyskutujemy o braku podstaw do zabrania.

  • 28. Data: 2013-11-03 20:57:38
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 listopada 2013 20:13:03 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Wiem. Dlatego jak ich widzę to wolę nadłożyć 5 kilometrów żebyśmy się nie spotkali.

  • 29. Data: 2013-11-03 21:20:05
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > akurat to to sobie mogą wsadzić we własny wydech. Nie mają warunków
    > pomiarowych na drodze.

    Do tego chyba nie trzeba komory bezechowej. Jak widze (albo raczej
    slysze) miszcza w seicento z rura jak wylot silnika F16, ktoremu te
    900cm3 bulgocze jak 6 litrowe HEMI, a jak doda gazu, to jak moja pilarka
    do drewna, to mam ochote mu te rure wsadzic... za kierownice.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 30. Data: 2013-11-03 21:26:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 03 Nov 2013 11:57:38 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Wiem. Dlatego jak ich widzę to wolę nadłożyć 5 kilometrów żebyśmy się
    > nie spotkali.

    tchórz