  • 11. Data: 2015-01-23 20:58:15
    Temat: Re: konstruktywny czas spedzony w aucie
    Od: rAzor <l...@k...ru>

    W dniu 2015-01-23 o 20:30, Cavallino pisze:

    > Uzytkownik <g...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    oglegroups.com...

    > Polecam.
    > Dobry czytnik ebooków potrafi niezle czytac na glos i ma wyjscie na
    > sluchawki - dalej juz prosto zeby sluchac dowolnej ksiazki w samochodzie.

    Długa droga, daleka - nie wyobrażam sobie, aby jakikolwiek czytnik
    e-booków potrafił zrobić to tak, jak żywy Stuhr czytający "Szwejka"
    (mistrzostwo świata) czy Ferency "Jądro ciemności", albo Opania
    "Antybaśnie".
    --
    Delete: <Message-Id: *@news.albasani.net>, <NNTP-Posting-Host:
    *.speranza.aioe.org>

  • 12. Data: 2015-01-23 21:06:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "rAzor" <l...@k...ru> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > e-booków potrafił zrobić to tak, jak żywy Stuhr czytający "Szwejka"
    > (mistrzostwo świata) czy Ferency "Jądro ciemności", albo Opania

    Oczywiście że nie.
    Clou tej wypowiedzi było słowo "dowolnej".

    Dostęp do pdf i wybór wśród nich jest o niebo większy niż wśród audioboków.
    Ale gdy jest opcja audiobooka to bez dwóch zdań jest to opcja lepsza.
    Gdy jej nie ma - na bezrybiu i rak ryba.

  • 13. Data: 2015-01-23 21:12:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:

> [...]
    > Dobry czytnik ebooków potrafi niezle czytac na glos i ma wyjscie na
    > sluchawki - dalej juz prosto zeby sluchac dowolnej ksiazki w samochodzie.

    chybau takich dziadków drogowych jak Ty.
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2015-01-23 21:29:33
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-01-23 o 11:20, g...@g...com pisze:
    > Zastanawiam sie co mozna robic w samochodzie (oprodz prowadzenia).
    Tu jest ciekawy pomysł:
    https://www.youtube.com/watch?v=qPuHBAEJMtM
    Jacek

  • 15. Data: 2015-01-23 22:01:40
    Od: rAzor <l...@k...ru>

    W dniu 2015-01-23 o 21:06, Cavallino pisze:

> [...]
    > Ale gdy jest opcja audiobooka to bez dwóch zdań jest to opcja lepsza.
    > Gdy jej nie ma - na bezrybiu i rak ryba.

    Ano prowda. Opinię opieram o doświadczenia - irytował mnie zawsze
    drewniano-blaszany głos, nieludzkie rozłożenie akcentów.
    Póki co, zasoby chomika w tej materii są dla mnie wystarczające. :-)

  • 16. Data: 2015-01-23 23:51:08
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-01-23 o 20:58, rAzor pisze:
> [...]
    > e-booków potrafił zrobić to tak, jak żywy Stuhr czytający "Szwejka"
    > (mistrzostwo świata) czy Ferency "Jądro ciemności", albo Opania
    To byś się zdziwił, jak ładnie kindle potrafi czytać

  • 17. Data: 2015-01-23 23:59:53
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

> [...]
    > * nauka jezyka obcego przez telefon
    > * obrazanie obcych ludzi przez CB ;)
    >
    > A co wy robicie ciekawego w czasie jazdy?

    Raz koleżance paluchem wskazującym....
    eee... ale to dawno.
    Generalnie: obecnie pokonuję tak krótkie dystanse (dom - szkołaDziecka -
    żlobekDrugiegoDziecka - praca - zakupy - dzieciory - dom ), że po prostu
    odbywam zaległe rozmowy telefoniczne. Na szczęście mam z kim gadać.

    Poza tym - Trójka albo Czwórka PR, a w drodze na wakacje (nieczęsto, bo
    częściej się lata) - język kraju docelowego.

    Na średnich dystansach- to, co akurat na USB/SD
    ALBO
    to, co akurat na USB/SD w tle, a na pierwszym planie dyskusja z rodziną.

    Jeśli - akurat - posiadam pojazd, który pozwala na cieszenie się jazdą -
    to się nią cieszę.
    Jest to konstruktywne, bo odstesowuje i poprawia nastrój.

  • 18. Data: 2015-01-24 02:03:01
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 23.01.2015 13:24, J.F. pisze:
    > e-bookow:-)
    > Android ma dobry syntezator i calkiem niezle czyta ksiazki z plikow
    > txt i innych.
    >
    > Ale uwaga ... jak sie czlowiek zaslucha w ksiazke, to sie moze
    > zdekoncentrowac.

    No jak syntezatorem czytane (Ivona?) to i usnąć można.

    Żadnych syntezatorów, co lektor to lektor. O ile lektor dobry.

    Ale trzeba uważać na książki tzw "mocno napisane" - jak w "Następnym do
    raju" była scena z ciężarówką wyjeżdżającą z drogi w przepaść, to
    musiałem wyłączyć bo mi automatycznie samochód zjeżdżał do osi jezdni.

    p. m.

  • 19. Data: 2015-01-24 09:29:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Jan 2015 02:20:56 -0800 (PST), g...@g...com
    napisał(a):

    > A co wy robicie ciekawego w czasie jazdy?

    Odowiadam na pytania w stylu "tata, a cyje to błoto", "a dlacego tu nie ma
    niebieskiego swiatla tylko zielone", a "dlacego jedziemy tak sybko/wolno",
    "a co to...", "a cemu..." - nie ma szans sie nudzic ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 20. Data: 2015-01-24 09:32:00
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Jan 2015 23:51:08 +0100, Scobowski napisał(

    > To byś się zdziwił, jak ładnie kindle potrafi czytać

    Bez urazy, ale trzeba miec ucho z drewna, zeby porownywac automatyczne
    klepanie z glosem aktora.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl