-
Reply-To: "Sempiterna" <r...@a...pl>
From: "Sempiterna" <r...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
References: <hhhka5$rf9$1@news.onet.pl>
Subject: Re: konkurs
Date: Thu, 31 Dec 2009 09:55:18 +0100
Lines: 26
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Antivirus: avast! (VPS 091230-0, 2009-12-30), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
NNTP-Posting-Host: 89.74.0.240
Message-ID: <4b3c66f6$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1262249718 89.74.0.240 (31 Dec 2009 09:55:18 +0100)
Organization: home.pl news server
X-Authenticated-User: valhalla.hot
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
ome.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:230109
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
news:hhhka5$rf9$1@news.onet.pl...
> jedyna nagroda: satysfakcja
>
> pytanie: w jaki sposob dyrektorzy z branzy FMCG zapewniaja ciaglosc
> pracy niebieskiej linii biznes w nocy i w dni wolne ?
> a) przelaczajac ruch z zamowien na reklamacje i odwrotnie, a czasem z
> obydwu powyzszych na uszkodzenia
> b) puszczajac w kolko informacje: czas oczekiwania 3 min, czekaj lub
> zadzwon pozniej
> c) przekierowujac (to juz bezczelne) ruch na niebieska linie
> indyvidual, gdzie bezradne panie probuja nieskutecznie przelaczac z
> powrotem na biznes, nastepnie probuja nieskutecznie zalatwic sprawe,
> nastepnie powtornie nieskutecznie probuja przelaczac
> d) wszystkie odpowiedzi sa poprawne
Znając życie, bez kół ratunkowych wybieram odpowiedź "d".
Tak, Hubert, na pewno zaznaczyć.
--
Rodzina nie cieszy, nie cieszy, gdy jest -
lecz kiedy jej ni ma - samotnyś jak pies!
(C) Jeremi Przybora
Czyli i tak źle, i tak niedobrze...
Następne wpisy z tego wątku
- 31.12.09 13:44 brum
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO