  • 11. Data: 2014-10-30 09:26:28
    Temat: Re: koniec mBankmobile
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-29 20:05, dizel pisze:

    > Trochę Ci się pomieszało z tymi pakietami w play. W taryfach:
    > - play fresh darmowe rozmowy w play i play fresh darmowe smsy do
    > wszystkich pozostają stare pakiety jakie były czyli:
> [...]

    No nie wiem, cennik i ofertę spisałem z telefonu, taka oferta jest na
    moim koncie. Jest to Play fresh z roczną ważnością konta, taryfa ogólna,
    nic nie włączane na stałe.

  • 12. Data: 2014-10-30 10:16:58
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > No ale co to za prepaid skoro reguły prawie takie jak w abonamencie? To
    > ja już wolę wolność polegająca na rocznej ważności konta, a jak
    > potrzebuję netu to go sobie za parę zł włączam.
    To co napisałem to oferta czystego pre-paid. Nie mówię o ofertach no-limit.

  • 13. Data: 2014-10-30 13:52:07
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 30 Oct 2014 09:26:28 +0100, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >No nie wiem, cennik i ofertę spisałem z telefonu, taka oferta jest na
    >moim koncie. Jest to Play fresh z roczną ważnością konta, taryfa ogólna,
    >nic nie włączane na stałe.

    Bo pewnie wyświetlają się stare i nowe pakiety. Zawsze kogoś można
    naciągnąć jak dokładnie nie sprawdzi.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-10-30 17:41:51
    Od: oon <o...@o...no>

    Na pytanie co ze środkami na koncie dostałem coś takiego:

    "W nawiązaniu do przesłanej przez Pana wiadomości uprzejmie informuję,
    że po dniu 30.11.2014 nie będzie możliwości wykorzystania zgormadzonych
    środków na kontach.
    W związku z powyższym zwracam się z uprzejmą prośbą o wykorzystanie tych
    środków do dnia 30.11.2014.
    Po upływie w/w terminu nie będzie możliwości odzyskania środków z konta
    telefonicznego."

    Tak jakby przygotowywali się do tego od dawna. SMSy premium zablokowane.
    Brak innego sposobu odzyskania choćby części środków i tylko miesiąc na
    "wygadanie" pomimo, że nadal system twierdzi, że konto mam ważne do
    lutego. Problem zapewne dotyczy wielu osób.

    Wydaje mi się, że skoro zapłaciłem za usługę, której nie zamierzają
    realizować to zapłata im się nie należy.

    Ma ktoś pomysł co z tym zrobić?

  • 15. Data: 2014-10-30 19:09:01
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "oon" napisał:

> [...]
    >
    > "W nawiązaniu do przesłanej przez Pana wiadomości uprzejmie informuję, że
    > po dniu 30.11.2014 nie będzie możliwości wykorzystania zgormadzonych

    Teraz? Odżałować. Na przyszłość? Nie płacić z góry (Allegro, prepaid i takie
    tam).
    A lokaty umieszczać na koncie bankowym, nie telefonicznym ;->
    Towarzyszu Trybunie Ludu, jesteście tu? Coraz droższa ta wasza "wolność" ;->

    JoteR

  • 16. Data: 2014-10-30 19:12:29
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    http://www.mbank.pl/forum/watek,997897,this-is-the-e
    nd,4.html

  • 17. Data: 2014-10-30 19:36:59
    Od: oon <o...@o...no>

    > http://www.mbank.pl/forum/watek,997897,this-is-the-e
    nd,4.html

    suuuuper, dzięki za informację.
    Szkoda, że infolinia tego nie wiedziała.

  • 18. Data: 2014-10-30 19:39:20
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > suuuuper, dzięki za informację.
    > Szkoda, że infolinia tego nie wiedziała.
    Złamali się pod wpływem krytyki i UKE. Plany mieli inne, o czym
    świadczyły maile pożegnalne.

  • 19. Data: 2014-10-31 10:35:42
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-30 10:16, Skylla pisze:

    > To co napisałem to oferta czystego pre-paid. Nie mówię o ofertach
    > no-limit.

    No nie bardzo czysty, takie same reguły obwiązywały w jarznie quasi
    abonamentowym pod nazwą Zetafon. Też dawali telefon w zamian za
    regularne doładowywania. Tu jest o tyle lepiej bo w każdej chwili można
    odejść bez konsekwencji, ale jednak nie jest to czysty prepaid,
    przynajmniej ja tak to widzę z pozycji prepaidowca korzystającego z
    oferty Play.

  • 20. Data: 2014-10-31 10:36:07
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-30 13:52, dizel pisze:

    > Bo pewnie wyświetlają się stare i nowe pakiety. Zawsze kogoś można
    > naciągnąć jak dokładnie nie sprawdzi.
    >
    > Pozdrawiam

    Całkiem prawdopodobne że masz rację. Nic w tej tabeli nie trzyma się
    kupy. I sęk w tym że nie ma możliwości dokładnego sprawdzenia w tej
    aplikacji "Play24" z Google Play pod Androidem.