eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Re: koniec diesli
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2016-12-14 22:26:04
    Temat: Re: koniec diesli
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > A tymczasem ... Ford opracowuje nowy silnik dieslowski
    > http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/ford
    -wprowadza-nowy-i-oszcz%C4%99dny-silnik-wytrzyma%C5%
    82-55-mln-kilometr%C3%B3w-wideo/ar-BBsFQ2Y

    Jarek, ale zauważ jaki kretyn to pisał.

    "Wirniki kompresora wykonano z jednego kawałka aluminium, a nie z
    odlewu, co zmniejsza tolerancję do poziomu zaledwie dwóch lub trzech
    mikronów - czyli wielkości pojedynczej bakterii."

    Nie ma żadnej szansy, aby wirnik wykonano w takiej tolerancji, nawet 10x
    większej.

    "Efekt to większa wytrzymałość części i mniejszy hałas oraz wibracje. W
    miejscu przekładni ślimakowej o konstrukcji zębatej zastosowano siłownik
    turbosprężarki, dzięki czemu uzyskano dwukrotne skrócenie czasu reakcji
    do 110 milisekund - tyle zajmuje mrugnięcie powieką."

    Możesz mi powiedzieć, o co tutaj biega? Co to jest siłownik
    turbosprężarki? Jaka przekładnia ślimakowa o konstrukcji zębatej?

    To taki bełkot tylko...

    Miłego.
    Irek.N.


  • 2. Data: 2016-12-14 22:44:12
    Temat: Re: koniec diesli
    Od: sirapacz <n...@s...pl>


    > Możesz mi powiedzieć, o co tutaj biega? Co to jest siłownik
    > turbosprężarki? Jaka przekładnia ślimakowa o konstrukcji zębatej?

    Zawór do regulacji sprężarki - jedyne co można tam dawkować do ilość
    spalin dochodzących do pierwszego wirnika. pewnie chodzi o zwiększenie
    prędkości rozkręcania się turbiny przy ruchach pedałem gazu.


  • 3. Data: 2016-12-15 17:34:10
    Temat: Re: koniec diesli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o2sdd3$1na6$...@g...aioe.org...
    >> A tymczasem ... Ford opracowuje nowy silnik dieslowski
    >> http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/ford
    -wprowadza-nowy-i-oszcz%C4%99dny-silnik-wytrzyma%C5%
    82-55-mln-kilometr%C3%B3w-wideo/ar-BBsFQ2Y

    >Jarek, ale zauważ jaki kretyn to pisał.

    Tumanista przeciez :-)

    >"Wirniki kompresora wykonano z jednego kawałka aluminium, a nie z
    >odlewu, co zmniejsza tolerancję do poziomu zaledwie dwóch lub trzech
    >mikronów - czyli wielkości pojedynczej bakterii."
    >Nie ma żadnej szansy, aby wirnik wykonano w takiej tolerancji, nawet
    >10x większej.

    Czy nie ma, to nie wiem, polprzewodniki teraz maja tolerancje do nm.

    Tylko tak sie zastanawiam skad ten kawalek, i ile kawalkow licza na
    odlew, ze jeden lepszy :-)

    >"Efekt to większa wytrzymałość części i mniejszy hałas oraz wibracje.
    >W miejscu przekładni ślimakowej o konstrukcji zębatej zastosowano
    >siłownik turbosprężarki, dzięki czemu uzyskano dwukrotne skrócenie
    >czasu reakcji do 110 milisekund - tyle zajmuje mrugnięcie powieką."

    >Możesz mi powiedzieć, o co tutaj biega? Co to jest siłownik
    >turbosprężarki? Jaka przekładnia ślimakowa o konstrukcji zębatej?

    Az takim specjalista od bełkotu to ja nie jestem :-)

    Tez mnie to rozbawilo, ale informacja dla mnie jest, ze Ford pracuje
    nad nowym silnikiem ... diesla.
    A reszte to moze gdzies na stronie forda sie znajdzie, albo _fachowej_
    prasy/internetu ...

    J.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: