-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5bee8a43$0$492$65785112@news.neostrada.pl><1wd38ljii6ugx.10vl5t16tv3ti.d
lg@40tude.net>
<a...@m...org><psmgln$qed$1@news.vectranet.pl>
<1gr1gassakkyr$.dlg@myjk.org><psmhf8$qed$2@news.vectranet.pl>
<a...@m...org><psmv0t$u31$1@news.vectranet.pl>
<1...@m...org><pstt7r$qc$1@news.vectranet.pl>
<5bf27a8e$0$15112$426a74cc@news.free.fr><psu05a$qc$3@news.vectranet.pl>
<5bf28676$0$3738$426a74cc@news.free.fr><psu48n$3lg$1@news.vectranet.pl>
<5bf29d58$0$20333$426a34cc@news.free.fr>
In-Reply-To: <5bf29d58$0$20333$426a34cc@news.free.fr>
Subject: Re: koniec diesli
Date: Mon, 19 Nov 2018 13:51:34 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 53
Message-ID: <5bf2b207$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.53.74
X-Trace: 1542631943 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 501 83.26.53.74:52330
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3722
X-Received-Body-CRC: 2353931739
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644179
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5bf29d58$0$20333$4...@n...free.fr.
..
>Nie żebym się jakoś szczególnie interesował tematem, ale jako że
>człowiek
>uczy się całe życie to wpisałem w wyszukiwarkę zapytanie i otrzymałem
>odpowiedź. Otóż "hybryd" jest kilka wariantów:
>REEV (Range Extended Electric Vehicle): pojazd elektryczny, gdzie
>napędem jest silnik elektryczny, a generator spalinowy pozwala go
>doładować w razie potrzeby.
> PHEV (Plug-In Hybrid Vehicle): Modele hybrydowe, posiadające silnik
>spalinowy i silnik elektryczny. Silnik elektryczny i akumulatory w
> hybrydzie typu plug-in są doładowywane za pomocą ładowarki lub ze
> zwykłego gniazdka. Silnik elektryczny pełni rolę wsparcia dla
> silnika
> spalinowego, ale może także być wykorzystany samodzielnie.
No i imo moga sie tez doladowac z silnika spalinowego ..
>HEV (Hybrid Electric Vehicle): Tradycyjna hybryda silnika spalinowego
>i
>elektrycznego, HEV różni się od PHEV tym, że silnik elektryczny nie
>wymaga doładowywania, doładowuje się on energią z hamowania. Nie ma
>możliwości podróżowania w trybie wyłącznie elektrycznym, silnik
>elektryczny pomaga w dynamicznym ruszaniu miejskim.
Cos tu nie tak. A pierwszy prius to jaki byl ?
Bo roznil sie tym, ze akumulatora nie mozna bylo doladowac z gniazdka,
z braku wtyczki/gniazda w samochodzie.
Akumulator ladowal sie z silnika spalinowego, z hamowania byc moze
tez, pozwalal na samodzielna jazde - tylko krotko i niezbyt szybko, bo
byl malej pojemnosci i mocy ..
>Michał pisał że ma Outlandera w wersji "PHEV", czyli ten mocno
>skomplikowany (drogi) wariant. Ty natomiast myślałeś o "REEV", a to
>zaiste brzmi niegłupio, pod warunkiem że wbudowana prądnica jest w
>stanie
>zapewnić wystarczająco mocy by dało się jechać z pustym aku.
>Sprawność jak sądzę jest w takim wypadku tragiczna,
>no ale z założenia to ma raczej działać tak jak kanister który wożę w
>bagażniku.
Zeby dojechac do najblizszej ladowarki i zafundowac sobie dlugi obiad
?
To powinno starczyc na jazde w trasie.
Ze 25-40kW powinno wystarczyc ... do jazdy 130 po plaskim :-)
Tylko niestety - sprawnosc tragiczna :-(
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.11.18 13:54 robot
- 19.11.18 14:00 Cavallino
- 19.11.18 14:03 Myjk
- 19.11.18 14:10 robot
- 19.11.18 14:16 Myjk
- 19.11.18 14:54 Myjk
- 19.11.18 15:27 Mateusz Viste
- 19.11.18 15:43 Michał Jankowski
- 19.11.18 17:24 J.F.
- 19.11.18 19:05 nadir
- 20.11.18 11:36 robot
- 20.11.18 12:00 Myjk
- 20.11.18 14:29 Janusz
- 20.11.18 15:02 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=