  • 231. Data: 2020-02-05 18:45:03
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    RadoslawF w
    <news:5e3afd02$0$508$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Brak wrzutnika monet czy żetonów.

    Jest wymóg, żey był zintegrowany w jednej obudowie?

    --
    'Tom N'

  • 232. Data: 2020-02-05 19:29:58
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-05 o 18:45, Tom N pisze:

    > Jest wymóg, żey był zintegrowany w jednej obudowie?

    W automatach do gier jest, przy prowadzeniu działalności
    za pomocą komputerów i kasjera z kasetką już nie.
    Ale zrozumiem jak zamiast wrzutnika będzie czytnik kart.

    Pozdrawiam

  • 233. Data: 2020-02-05 19:32:40
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-05 o 18:44, J.F. pisze:

    > Kris wspominal o ewolucji ... widac tak to teraz wyglada.

    Linki do automatów podałem, to co podlinkowałeś to komputery
    spełniającą podobną rolę. Ale jednak komputery.

    > Jakby sie nie dalo inaczej ...

    Da się mogą być czytnika kart.
    Jak postawisz komputery z oprogramowaniem i kasjerem inkasującym
    to nie będą to już automaty do gier.

    Pozdrawiam

  • 234. Data: 2020-02-05 20:01:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Linki do automatów podałem, to co podlinkowałeś to komputery
    >spełniającą podobną rolę. Ale jednak komputery.

    Ale przeciez taka byla teza. Nie musisz kupowac "drogiego" automatu,
    mozesz tani komputer, a ludzie graja tak samo.
    Moze nawet lepiej, bo sie nie rzuca w oczy.

    >Da się mogą być czytnika kart.
    >Jak postawisz komputery z oprogramowaniem i kasjerem inkasującym
    >to nie będą to już automaty do gier.

    I tak ktos pilnowac musi. Tudziez rozmieniac na monety czy zetony.
    Co prawda rozmieniac moze automat.

    Ale przeciez mozna i bez kasjera platnosc zalatwic :-)

    J.

  • 235. Data: 2020-02-05 20:05:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >W automatach do gier jest, przy prowadzeniu działalności
    >za pomocą komputerów i kasjera z kasetką już nie.
    >Ale zrozumiem jak zamiast wrzutnika będzie czytnik kart.

    A jak bedzie czytnik jeden i tylko sie wybierze stanowisko do
    doladowania ?

    Z kartami ostroznie, bo jeszcze ktos namierzy te wplywy i spyta sie o
    podatek.
    No chyba, ze czytniki z jakiegos cypryjskiego banku, albo jeszcze
    lepszego.

    Poza tym czy klientela ma karty, czy raczej gotowke trzeba przyjac ?

    J.

  • 236. Data: 2020-02-05 20:50:49
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-05 o 20:01, J.F. pisze:

    > Ale przeciez taka byla teza. Nie musisz kupowac "drogiego" automatu,
    > mozesz tani komputer, a ludzie graja tak samo.
    > Moze nawet lepiej, bo sie nie rzuca w oczy.

    Teza była taka:
    "Bo to co Ty nazywasz "automat" to dokładnie monitor+mini pc włożone w pudło
    Koszt tego na etapie zakupu pewnie nie przekroczy 1000zł"
    W podanych przez ciebie linkach było coś innego, w tych które ja
    podałem też.

    > I tak ktos pilnowac musi. Tudziez rozmieniac na monety czy zetony.
    > Co prawda rozmieniac moze automat.

    Tam była kasa a komputery nie miały wrzutników monet czy żetonów.

    > Ale przeciez mozna  i bez kasjera platnosc zalatwic :-)

    Można. Tylko jak ludzi nauczysz grania w sieci to nie przyjdą
    do ciebie tylko będą grać w sieci.

    Pozdrawiam

  • 237. Data: 2020-02-05 20:52:32
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-05 o 20:05, J.F. pisze:

> [...]
    > No chyba, ze czytniki z jakiegos cypryjskiego banku, albo jeszcze lepszego.
    >
    > Poza tym czy klientela ma karty, czy raczej gotowke trzeba przyjac ?

    Bez znaczenia dla faktu że komputery użyte do gier dalej są
    komputerami a nie automatami.

    Pozdrawiam

  • 238. Data: 2020-02-06 06:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > To nie są automaty do gier. To są komputery z oprogramowaniem
    > które posłużyło podobno do gier hazardowych.
    > Brak wrzutnika monet czy żetonów.

    Tak sobie obserwuje te dyskusje i stwierdzam, ze nic cie nie przekona ze
    białe jest białe...;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 239. Data: 2020-02-06 08:43:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >Koszt tego na etapie zakupu pewnie nie przekroczy 1000zł"
    >W podanych przez ciebie linkach było coś innego, w tych które ja

    W tym powyzej masz jednak zwykle komputery .. ktore pelnia role
    "automatu".
    Widac gracze placa tak samo, wiec po co przeplacac :-)

    W tym drugim ... no ciekaw jestem - fabryczny automat, czy samorobka -
    czyli pudlo na komputer.

    Komputera nie maja, bo przegrali :-)

    J.

  • 240. Data: 2020-02-06 08:55:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 lutego 2020 20:57:04 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Można. Tylko jak ludzi nauczysz grania w sieci to nie przyjdą
    > do ciebie tylko będą grać w sieci.

    A gotówkę która chwile wcześniej z lombardu otrzymali żonie będą wpłacać i w ten
    sposób zasilać konto wirtualnego kasyna;)