  • 181. Data: 2020-02-03 14:29:12
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-01-29 o 15:24, Liwiusz pisze:

    > Nie w zawieszeniu.

    > Może się dowiemy za 2 lata po apelacji.

    A przez ten czas będzie w areszcie, czy na wolności?

  • 182. Data: 2020-02-03 14:42:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 lutego 2020 11:38:06 UTC+1 użytkownik WS napisał:

    > w sensie klient zglasza w swojej komendzie i... tyle,
    > dalej idzie sciezka urzedowa, do dpowierniej komendy rejonowej, jak lokalny
    >dzielnicowy bedzie mial ~50ta sprawe do tego samego delikwenta, to zajarzy, >ze to
    na wieksza skale przekret... ;)

    3 razy korzystałem z POK allegro
    Warunkiem wypłaty jest zgłoszenie sprawy na policję to zgłaszałem
    W 2 przyp[adkach umorzyli

    Po uzyskaniu z Policji "nr sprawy"(czy jakoś tak) i przesłaniu do allegro, allegro
    wypła

  • 183. Data: 2020-02-03 14:43:56
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 184. Data: 2020-02-03 14:46:27
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    3 razy korzystałem z POK allegro
    Warunkiem wypłaty jest zgłoszenie sprawy na policję to zgłaszałem
    W 2 przypadkach umorzyli czy jakiś inny powód uwalenia sprawy podali, w 1 przypadku
    nawet nie wiem co tam zrobili bo informacji nie dostałem

    Po uzyskaniu z Policji "nr sprawy"(czy jakoś tak) i przesłaniu do allegro, allegro
    wypłacało kasę i od tego momentu przestawała mnie sprawa interesować.

  • 185. Data: 2020-02-03 15:33:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]

    >Po uzyskaniu z Policji "nr sprawy"(czy jakoś tak) i przesłaniu do
    >allegro, allegro wypłacało kasę i od tego momentu przestawała mnie

    nie pamietasz tego powodu umorzenia ?

    Bo swoja droga ciekawe, dostawszy taka sprawe, policja powinna:
    a) odczekac ustawowy czas i umorzyc, albo
    b) poszukac wskazanej osoby, i stwierdziwszy "taki tu nie mieszka" -
    umorzyc,
    c) zwrocic sie do allegro o dane, szczegolnie jesli placiles przez
    allegro,

    a) niebezpieczne, b) srednio niebezpieczne, c) bezpieczne, ale
    zostawia slad w allegro.
    Ze zostawia swietna rzecz, ale allegro ma statystyke iloma sprawami
    sie zajeto ... a iloma nie ...

    Zeby tak sie narazali sami na niebezpieczenstwo ?

    J.

  • 186. Data: 2020-02-03 16:07:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 lutego 2020 15:36:43 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > nie pamietasz tego powodu umorzenia ?

    Jedną z transakcji to żona torebke kupiła. Sprzedawczyni gdzies z Mazur, kasę
    dostała, torebki nie wysłała.
    Zgłosiłem na policję, dostałem nr zgłoszenia, allegro zwróciło kasę
    Po kilku tygodniach list z Policji że sprawę umarzają
    Dzwonie do Policjantki co zgłoszenie przyjmowała bo ciakawy byłem-
    w ramach pomocy prawnej poprosili mazurski komisariat aby przesłuchał sprzedającą-
    tamci nie przesłuchali bo pod wskazanym adresem nikt im nie otwierał
    Drugi transakcji i powód umorzenia to coś w stylu że kwota znikoma, mała szkodliwość
    społeczna. Ą ze z komentarzy wynikało ze typ kilkunastu innym kupującym towaru nie
    wysłał to już się policji nie chciało w całość łączyć
    Kilkunastu oszukanych na kilkadziesiąt zł każdy, rozrzucenie po Polsce- kto by to tam
    do kupy zbierał.

    Aczkolwiek czasami chyba do kupy składają bo ok roku temu wezwanie na komisariat
    lokalny dostałem
    w ramach pomocy prawnej przesłuchiwali mnie odnośnie obuwia sportowego które kupiłem
    ze 4 lata chyba temu
    Pytali czy nie otrzymałem podrobionego obuwia, czy było wszystko ok bo sprzedawca
    podróbami handlował
    Jako ze nie pamiętałem żebym kupił podróby, czy coś z butami nie tak było tak
    zeznałem i do dzisiaj spokój.

    > b) poszukac wskazanej osoby, i stwierdziwszy "taki tu nie mieszka" -
    > umorzyc,

    Najśmieszniejsze że nie było "mnie mieszka" tylko "nikt nie otwiera;)

    > c) zwrocic sie do allegro o dane, szczegolnie jesli placiles przez
    > allegro,
    Wydruki z aukcji dałem im składając zawiadomienie.

    > Ze zostawia swietna rzecz, ale allegro ma statystyke iloma sprawami
    > sie zajeto ... a iloma nie ...

    Allegro kasę oszukanym kupującym wypłaca i też myślałem że jest zainteresowane żeby
    policja znalazła oszusta bo by mogli coś na wzór regresu zrobić.
    Ale chyba się w w to nie bawią. Dostają komplet kwitów, wypłacają kasę kupującemu i
    tyle
    Zapewne nie są nawet stroną w jakimkolwiek postępowaniu to i statystyk w ilu sprawach
    oszust poniósł kare nie mają
    A i ja się w sumie cieszyłem że złego człowieka nie złapali bo Mazury lubię ale
    jeździć tam na wezwania do sadu jako pokrzywdzony czy inny świadek mi się nie
    uśmiecha.
    Ten drugi oszust ponoć z Łodzi był to tym bardziej nie uśmiechało mi się jakiś Bałut
    zwiedzać. No i z Zenkiem na hulajnodze też by się mogły nasze trasy skrzyżować;)

  • 187. Data: 2020-02-03 16:44:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]
    >chciało w całość łączyć
    >Kilkunastu oszukanych na kilkadziesiąt zł każdy, rozrzucenie po

    No ale widzisz - wysylaja do komisariatu podejrzanego.
    I tam juz mozna zebrac..

> [...]
    >bo sprzedawca podróbami handlował
    >Jako ze nie pamiętałem żebym kupił podróby, czy coś z butami nie tak

    Celnicy dupe ruszyli ... albo Adidas/Nike ich dobrze smaruje :-)

    Mnie kiedys wzywali - oferta wydawala sie podejrzana, to sie
    wstrzymalem z platnoscia, a potem zaczely wyskakiwac negatywy.
    Tylko wezwali mnie pare miesiecy po sprawie, nic nie mowiac o co
    chodzi, to im pomoc nie moglem, poza tym, ze straty nie ponioslem ...

    >Najśmieszniejsze że nie było "mnie mieszka" tylko "nikt nie otwiera;)

    Przyszli w godzinach pracy czy urlopu, to stwierdzili ze nie otwiera
    :-)
    Drzwi mieli wywalic za ... ile ta torebka kosztowala ? :-)

    >Wydruki z aukcji dałem im składając zawiadomienie.

    Owszem, ale przydalby sie np nr konta bankowego, na ktory allegro
    wplaca ... i dalej w banku szukac.

    >Allegro kasę oszukanym kupującym wypłaca i też myślałem że jest
    >zainteresowane żeby policja znalazła oszusta bo by mogli coś na wzór
    >regresu zrobić.
    >Ale chyba się w w to nie bawią.

    Pewnie maja ubezpieczenie i ich nie interesuje dodatkowe koszta.
    Albo sami ubezpieczaja i na razie jest zysk :-)
    Albo oszust im nie potrzebny - pozwa do sadu, dostana wyrok, komornik
    sciagnie z konta przez pesel :-)

    >Dostają komplet kwitów, wypłacają kasę kupującemu i tyle
    >Zapewne nie są nawet stroną w jakimkolwiek postępowaniu to i
    >statystyk w ilu sprawach oszust poniósł kare nie mają

    Jak Ci zwroca pieniadze, to jakby juz sa ...

    J.

  • 188. Data: 2020-02-03 16:53:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-02-2020 o 12:11, J.F. pisze:

    > Pare lat temu owszem - bylo tego wiecej, tylko ja akurat kojarze w
    > jakiejs stacji benzynowej na zadupiu, i w jakiejs przydroznej jadlodajni.
    > Az sie zastanawialem - kto w to gral, tirmani ?
    >
    > A moze mafia wstawila i teraz wlasciciel stacji musi nabijac odpowiedni
    > obrot dziennie.
    > Czy ktos brudne pieniadze pierze.
    >
    > Ale mowicie, ze jest popyt na takie gry ?

    U mnie to stało w sklepie spożywczym.
    Zainteresowanie tym było większe niż sklepem.
    Nie było momentu, żeby jakieś żuliki nie próbowały szczęścia...

  • 189. Data: 2020-02-03 17:10:25
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2020-01-31 13:41, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup

    > O ile pamietam to byly i lepsze.

    > Ale Frog sie dopiero rozpedza :)
    >
    > Gdzies tak od 1:30 mamy dobra probke jak jezdzi ... ale przejsc nie ma.
    > Tak patrze ... ze sie nie cmokneli z motocyklista, bo obaj lubia
    > zmieniac pasy i sie wciskac :-)
    >
    > Potem mamy przejscie w 2:20, ale koreczek zmusil do zwolnienia.
    > W 2:40 przejscie przelatuje, ale na zielonym z kolei.

    Nie, no ładnie jedzie. Spokoj i plynnosc.

    No i kurcze, w 9:15 nawet rowerzyste przepuscil ;)

    Tylko pasazer jakis taki watpiący czasami :)

    --
    mk4

  • 190. Data: 2020-02-03 18:01:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >U mnie to stało w sklepie spożywczym.

    Ale to Poznan, czy wioska pod Poznaniem ?

    >Zainteresowanie tym było większe niż sklepem.
    >Nie było momentu, żeby jakieś żuliki nie próbowały szczęścia...

    Musi wyplacal ... czesto :-)

    J.