  • Data: 2020-02-06 09:23:48
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 lutego 2020 08:46:57 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > W tym drugim ... no ciekaw jestem - fabryczny automat, czy samorobka -
    > czyli pudlo na komputer.

    Monitor, jakiś mały PC kosztują grosze
    Obudowy za 500zł są nawet na allegro
    Akceptator banknotów już od 300zł
    Taki automat to nie konstrukcja kosmiczna- fortuny nie kosztuje.
    To tez nie apple żeby za logo płacić
    Nie wiem tylko jak tam z licencjami na oprogramowanie.
    I czy w ogóle na dzisiaj w tych jak to Radosław nazywa "maszynach" jest
    oprogramowanie do gier wgrane czy via net łącza się ze stronami wirtualnych kasyn.
    Fakt faktem że jak KAS zabezpiecza takie maszyny to ich wartość wycenia na ok 12tys
    zł/szt