    From: sundayman <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: kondensatory MLCC w torze audio ?
    Date: Mon, 21 May 2012 16:37:53 +0200

    > Można spróbować, choć w zasadzie przeznaczone są do
    > blokowania "śmieci" w zasilaczach, ale kto zabroni zrobić próbę,
    > i wiedzieć więcej? Zwłaszcza że niczym się nie ryzykuje
    > W droższych mikrofonach raczej bym nie eksperymentował
    >
    > Artur(m)

    To nie jest audifilski wzmacniacz, a raczej przemysłowy :)
    Pasmo 100Hz - 5000kHz mniej więcej.

    Ale właśnie nie bardzo mogę robić teraz eksperymenty (bo nie mam go
    fizycznie) , no a muszę podjąć decyzję, czy zostawić jak było, czy dać
    coś innego .

    Głównie chodzi mi o rozmiar, a że taki SMD jest tańszy, to też dobrze...
    Zastanawiam się, w czym taki ceramik może być gorszy ?
    Szumi jakoś bardziej (bo to by mi ew. najbardziej przeszkadzało).
    Bo pasmo to jak widać nie bardzo robi...