  • Data: 2012-05-06 13:47:23
    Temat: Re: kondensatory
    Od: "t" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robie coś w rodzaju pilota podczerwieni i ponieważ ma to pracować na baterii
    niechce żeby straty były zbyt duże
    zaslanie będze 5V lub 3.3V - przy dużych stratach będe musiał zbyt często
    wymieniać baterie (2xAA).

    Moje pytanie pownno być raczej czy są kondensatory około 200uF które mają
    mniejsze straty
    (porównując np elektrolity ceramuczne czy mikowe - o ile są w takich
    wielkościach)

    A może po prostu straty w porównaniu z baterami które chcę zastosować są
    pomijalna?

    t.