  • 1. Data: 2009-08-25 10:47:36
    Temat: koncepcja asusa T91
    Od: " K" <k...@N...gazeta.pl>

    Poszukuje caly czas nastepcy 900-setki, 1004ha lepszy design, ale kiepska
    bateria.
    Wczoraj Nokia zapowiedziala swoja konstrukcje, w zasadzie podoba mi sie, czas
    pracy taki jak powinien byc, moglbym zaakceptowac nawet wage 1,25 kg... ale
    boje sie myslec o cenie (2500 pln??)

    I w tym momencie pojawia sie asus T91, co o nim sadzicie? W zasadzie na eee
    pc przesiadlem sie z Palma i Nokia Communicatora, wiec powrot do tableta by
    mnie nie przerazal, chodzi mi glownie o ta nakladke na system asusa
    zoptymalizowana pod "dotyk" (wiem ze troche OT), moze ktos zna juz jakies
    szczegoly...

    pzdr

  • 2. Data: 2009-08-25 10:55:39
    Temat: Re: koncepcja asusa T91
    Od: ant <a...@n...tld>

    K wrote:
    > Wczoraj Nokia zapowiedziala swoja konstrukcje, w zasadzie podoba mi sie, czas
    > pracy taki jak powinien byc, moglbym zaakceptowac nawet wage 1,25 kg... ale
    > boje sie myslec o cenie (2500 pln??)

    A ja myślę, że dużo ponad 2500... Głupia Nokia E90 ~2400zł

  • 3. Data: 2009-08-25 15:34:35
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    " K" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message news:h70fg8$1uu$1@inews.gazeta.pl...
    > Wczoraj Nokia zapowiedziala swoja konstrukcje, w zasadzie podoba mi sie, czas
    > pracy taki jak powinien byc, moglbym zaakceptowac nawet wage 1,25 kg... ale
    > boje sie myslec o cenie (2500 pln??)

    pewnie beda z doplatami ze strony operatora w abonamentach na internet, ale
    nie sadze zeby bez doplat cena byla mniejsza niz ~3000 pln
    w kazdym razie na pewno nie przez pierwsze pol roku